Een echt vrouwen dingetje; 2 superfijne strakke broeken gevonden, met korting en een maat kleiner dan voorheen haha
Dat ik na vandaag een dagje werken lekker een weekje vrij ben en heerlijk kan genieten van me gezinnetje
Dat ik vanavond eindelijk mijn vriend weer kan zien,! (we zien elkaar door afstand alleen maar de weekenden! Hij woont in Brabant ik woon in Friesland, en dat we vandaag 16 maanden samen zijn! Ook word ik blij dat mijn kleine moppie vandaag lekker vrij is en dus lekker met hem van het zonnetje kan genieten vandaag!
Het mooie weer Dat mijn dochter niet huilde toen.ik haar naar school bracht Dat mijn zoontje zo'n lekker ding is.
Mijn dochter maakt mij helemaal blij en vrolijk. Vanmorgen in bed gaf ze me al weer spontane knuffels en kusjes, tis zo'n schatje en daar geniet ik zo van...
Dat het sporten zijn vruchten begint af te werpen... Broeken en rokken van voor de zwangerschap beginnen weer te passen..
Dat de radiatoren gemaakt zijn! Heb sinds vorige maand een nieuw huisje en vanaf dag 1 was het hier al bloedheet maar dacht dat het door het mooie weer kwam... Van klussen kan je best wel zweten maar hier liep het water van je rug als je alleen al keek... Nu woon ik er sinds een paar dagen en merkte dat het echt niet gezond was hoe heet het hier was. Gisteren de hele dag mensen over de vloer gehad, uit meting bleek het hier inmiddels 54 graden te zijn... Vanmorgen is het probleem eindelijk opgelost!! Dus ik ben nu giga blij en het is eindelijk na uren luchten een beetje aangenaam hier binnen! (wel dankbaar dat de zon er niet de hele tijd is, tuin op het zuiden dus dan ook nog eens de zon de hele tijd op de ramen, dan werkt luchten niet zo snel haha)
Dat het heerlijk weer is dus zo lekker naar buiten ga met mn meisje! En dat mn meisje net zooo leuk stond te dansen op K3.
Dat Suzie (hond) zo goed opknapt naar haar sterilisatie afgelopen maandag, dat de zon schijnt en dat er een wondertje in mijn buik groeit.