Dat mijn dreumes niet danst op studio 100 liedjes maar wegrent en als ik slash opzet staat meneer te dansen hahaha.
Vanmorgen zo'n heerlijk lekkere luie ochtend gehad met mn dochter, doen we vaak op vrijdag En natuurlijk het heerlijke weer buiten! En toen moest ik naar de tandarts en was het blije gevoel verdwenen.. hopelijk komt het zo terug
Dat mijn vader goed geslapen had vannacht en straks lekker naar huis mag hij voelde zich wat beter. En vrije dag vandaag, en ondanks dat ik een beetje moe ben door alle stress en spanning rondom mijn vader toch lekker het huis schoongemaakt heb en de bedden verschoont, en ik nu nog ff lekker buiten op de loungebank zit tot dat ik mijn zoontje van school ga halen.
Dat ik mijn kleine frummel veel voel rondtrappelen vandaag. Dat ik eindelijk boven heb opgeruimd Dat de kinderen op schoolreis zijn en mooi weerbhebben. Dat het vanavond weekend is en mijn lekkere vent weer lekker thuis is. Dat we vanavond lekker frietjes eten. Wat een blij mens ben ik eigenlijk!
Mijn zoontje die een big smile op zet als ik hem na zijn slaapje uit zijn bedje haal En natuurlijk het weer!!!
van een lekkere mok thee nu op de bank terwijl het muisstil is. & de geur van home made koekjes die hier hangt
Van mijn dochter, die haar vocabulaire uit begint te breiden, en net met een big smile, wijzend met haar vinger dolenthousiast 'tuinnnn TUIN!' riep toen het speeltuintje in zicht kwam tijdens ons wandelingetje..
vandaag even niets, voel me niet zo happy nu. Morgen vast weer wel, want ik ga een weekendje naar mijn moeder, die heb ik al 3 maanden niet gezien, ze is altijd zo lief en zorgzaam, daar knap ik vast van op
Ik kwam net thuis van een hele lange chaotische werkdag en deed de deur open en stond kwam er een heerlijke idiote hond naar me toe springen waardoor ik die vreselijke dag meteen vergeten ben
Dat mijn man een geweldige nieuwe baan heeft gekregen! Hij wilde dit al zo'n tijd en wilde graag weg uit zijn branche en zijn huidige baan was echt een tussenoplossing. Leuker werk, betere uren, dichtbij huis en beter salaris! En dat we vandaag een mooie nieuwe buggy hebben gekocht, veel beter dan wat we hadden. Echt een dag van vooruitgang!
Toen ik mijn zoon in zijn slaapzak had gedaan, zijn tanden had gepoetst, een slaapliedje had gezongen, een kus op zijn voorhoofd had gegeven... toen deed ik het licht uit en zei: "Slaap lekker, lieve schat. Ik hou van jou!" En hij reageerde vanuit zijn donkere ledikantje met een welluidend "TUUUUUUUUUUUUUT!" Note aside: hij praat nog niet. Maar zegt kennelijk wel tuut tegenwoordig.
Het stralende gezicht van mijn meisje toen ze vanmiddag als verrassing mocht ponyrijden. Eerst pony borstelen en daarna een half uur rondjes gereden, zowel stap als draf. En dat voor een eerste keer echt ponyrijden! Trots!