Wat maakt jou blij vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Logan, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Vandaag met de familie een dagje efteling ons meisje heeft er in hihihi.

Nu hopen dat mijn schoonzus zich beter voelt en mee kan met de kleine die was gister ziek

2. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Dat we vandaag de 4e verjaardag van m'n zoontje vieren!

3. sjak

sjak Niet meer actief

Dat ik vandaag met mijn verkering naar Rotterdamse Kost ga(at), en mijn moeder hier komt oppassen en mijn dochter het ook leuk vindt en omdat het weer mooi weer wordt!
    😄😄😄

4. Astre

Astre Niet meer actief

Samen met mijn man vanavond naar een goed feestje. Daar heb ik zin in! Kinderen slapen bij oma en opa, dus dat wordt morgenochtend ook nog lekker uitslapen. Heerlijk!

5. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.264
    416
    83
    Mijn lieve dochter!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dat de kindjes mijn hebben laten uitslapen tot half 8 :), mijn mama vandaag haar 49ste verjaardag viert en wij heel dankbaar zijn hiervoor want vorig jaar was ze op het randje van leven en dood en na paar weken coma is ze nu weer in ons midden en hopelijk nog voor lange tijd

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dat we vandaag naar de trouwbeurs gaan, daar word ik wel blij van!

8. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat mijn vriend en ik Heel de dag ( en nacht 😉😋) met zijn tweetjes hebben vandaag zonder kindjes!

Strakjes lekker in de duinen gaan wandelen met de hond of iets anders leuks doen, en vanavond lekker uit eten saampjes omdat we morgen een jaar verkering hebben😁 en morgen lekker uitslapen!!

9. Islah

Islah Niet meer actief

Dat ik tot nu toe nog geen buikpijn heb terwijl ik daar al weken last van had.

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dat we bijna een andere auto hebben gekocht 😃 maandag hebben we hem als alles goed gaat. Hebben ons flink afhankelijk gevoeld in die 2 weken dat we geen auto hadden.

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dat zwarte piet zwart blijft tijdens de intocht in onze woonplaats en ze ook niet van plan zijn iets te gaan veranderen. Dat wordt als vanouds Sint en Piet binnen halen. Toevallig werden er hier van de week al liedjes geoefend door de oudste aan de jongste haha. Kijk uit naar die bijzondere periode :)

12. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Dat ik leef, gezond ben, een huis heb, warm en koud water, vrijheid van geloof, het prachtige weer van de afgelopen dagen, mijn 2 kinderen, mijn prille zwangerschap, mijn vriend, mijn huis en dat iedere dag weer!
    Zoveel zegeningen!!!!! Iedere dag!!!!!!!

13. Humava

Humava Niet meer actief

Dat ik vanmiddag voor het eerst weer eens lekker met een vriendinnetje een terrasje ga pakken.

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Vanavond lekker een bedrijfsfeestje op het werk van mijn man:D

15. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    bevallen zou leuk zijn :p;).. maar omdat dit misschien nog niet gaat gebeuren gaan we er gewoon een leuk weekend van maken! Zometeen gaan we met onze zoon naar de open dag van de brandweer en vanmiddag lekker op visite bij neefjes en nichtjes!

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Dat mijn man het weekend vrij is♥
    En dat we straks voor het eerst gaan zwemmen met de kleine man♥

17. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Dat we vanmorgen heerlijk konden uitslapen omdat dochterlief bij opa en oma logeerde.. en dat we haar straks weer lekker op mogen halen!

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben blij omdat mijn man weer naast mij ligt. Wel maar voor 2 nachtjes, dus we moeten extra genieten!

19. Logan

Logan Niet meer actief

Omdat ik denk ik (hoop ik) mijn eisprong al gehad heb en nu lekker vlot weer kan testen :D

20. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Mijn kids, en het heerlijke zonnetje buiten!

Deel Deze Pagina