Ik heb eindelijk wat passende schoenen gescoord voor mijn zoontje! En helemaal niet duur, 9,99 En morgen ga ik allemaal leuke dingen doen met mijn vrienden en daar heb ik ook veel zin in.
Ik word echt helemaal blij van de lach van m'n dochtertje. Ze heeft nu de grootste lol met zichzelf in de box
Het voetballen met ons zoontje, gezellig op het veldje. En het schrijfproject waar ik en een vriendin mee bezig zijn
Gister dat ik 60 km heb gefietst, trots Vandaag dat ik er geen spierpijn van heb en lekker mocht uitslapen
Dat 1 van m'n beste vriendinnen vandaag een goede terugplaatsing kreeg met haar eerste IVF poging! Nu 2 weken hopen voor haar en haar man!
Dat ik mijn twee zwangerschapsbroeken weer aan kan Deze waren de laatste weken van mijn zwangerschap te klein geworden en tot dinsdag pasten ik ze echt niet meer maar mijn oude broeken al helemaal niet. Liep dus al 4 weken in joggingbroeken of van die harem dingen. Nu kan ik eindelijk weer een spijkerbroek aan nu de rest nog zodat ik me eigen 'echte' broeken weer aan kan...
Dat het vandaag een heerlijk dagje was met een bezoekje aan de open dag van de plaatselijke manege, eerst 's morgens met mijn moeder en dochter en 's middags nog een keer met zoontje, want die wilde toch ook wel graag nog "paardjes kijken" (maar niet aaien mama!!! ). En vanmiddag een visite aan mijn vader en stiefmoeder met een lekker wijntje, nootjes en olijfjes en als afsluiting thuis een lekker home-made pizza gegeten. Oh en dat mijn dochter morgenochtend niet zo heel vroeg met het busje mee hoeft naar school. We moeten naar de orthopeed en hoeven er pas om 09.30 uur te zijn, dus breng ik haar daarna naar school.
Ik werd vandaag heel blij omdat mijn moeder jarig is en wij daar het hele weekend hebben gelogeerd. Zij werd blij van ons cadeau, en ik en dochter hebben allebei een prachtig cadeau van mijn moeder gekregen, waar we beiden heel blij mee zijn!