Ik werd blij toen ik vanmorgen wakker en mijn man naast me lag hij zat een paar dagen in het buitenland
ik word al dagen blij van... Dat het er heel erg op lijkt dat de lactose intolerantie aan de zwangerschap lag en het dus niet blijvend is Vorige week begonnen met weer gewone melk te drinken enzo en nu, na 5dagen nog steeds geen klachten. Van het weekend na maaaaaaaaaaaanden een heerlijke macflurry op!
Dat ik vanochtend wakker werd in een slaapkamer die eindelijk klaar is en dus ook wakker geworden in een bed ipv al nachten met een matras op de grond in de huiskamer
dat het redelijk goed gaat met mijn misselijkheid ! en dat mijn zoontje vanochtend hele lieve lange kusjes aan mij gaf
Dat mijn zoontje, na vorige week niet naar de PSZ te willen, vandaag wel redelijk goed is meegegaan. Maar een klein beetje gehuild.
denk dat ik vandaag blij wordt als mijn man thuis is , ben dood moe vandaag kan geen pap zeggen en heb nergens zin in
Ik ben blij vandaag omdat we een auto gekocht hebben 😃😃 zaterdag kunnen we hem ophalen
Maar definitieve brug klaar is, dus weer een mooi gebit En dat bij John de buisjes nog goed zitten en hij niet meer hoeft terug te komen bij de KNO arts
Dat mijn ex (en ik) het verlopige koopcontract van ons oude gezamelijke huis getekend hebben, was heel Bang dat hij puntje bij paaltje niet meer zou tekenen maar gelukkig wel gedaan
Dat ik na weken eindelijk weer een tussendeur heb En dat mijn dochter dr eerste knutselwerkje op de psz heeft gemaakt <3