Dat mijn dochter die vrijdag een openhartoperatie heeft ondergaan en 4 dagen in het zh heeft gelegen nu sinds vanavond weer lekker thuis is.
Dat net onverwachts mn tweelingbroer langs kwam en dat hij een hele sacherijnige sem die steeds aan het huilen was, weer vrolijk heeft gekregen, zelfs zo vrolijk dat hij de slappe lach kreeg Te schattig om te zien samen.
Dat ik nu weekend heb tot volgende week donderdag hihi Oh en dat morgen eindelijk de nieuwe voordeur erin wordt gezet zou eigenlijk 3 weken geleden gebeuren tegelijkertijd met alle nieuwe ramen maar helaas was de deur beschadigd!
Dat mijn lieve vriendin mowtom vandaag op mijn meisjes heeft gepast (alweer...) en toen ik ze op kwam halen uit mijn werk ze eten klaar had staan voor ons. Wat een lieverd, dat maakt mij blij 😊
Mijn moeder heeft een hartritmestoornis (AF) en kreeg gisteren weer een behoorlijk aanval. Tot 's avonds laat in het ziekenhuis gezeten en ze kreeg een cardioversie...en gelukt!! En vandaag zat ze weer vrolijk bij mij thuis op de bank en nergens een centje last van. Daar ben ik zo blij en dankbaar om!
Had een gesprek met mijn baas had om loonsverhoging gevraagd en kreeg veel meer dan ik had verwacht 😆😆
Dat ik vandaag bij de terstal geslaagd ben voor alle 3 de kids Dat ik ondanks de 30% korting nog 300 euro betaald heb ben ik dan weer minder blij mee Heb ook voor de oudste dochter leuke ninni vi kleding kunnen scoren en voor onze zoon mooie schoenen, voor de jongste nog een paar jurkjes van lief! Dus ik ben happy Maargoed ze kunnen de winter door
Oo fijn!! Hier wordt ik alleen minder blij om😁. Heb het waarschijnlijk ook. Achter gekomen tijdens de operatie brrr.
Dat al onze lieve huisdieren allemaal zo schattig liggen te slapen. Opgerold, tegen elkaar, pootjes over de ogen En mijn nieuwe top voor buikdans-optredens is binnen gekomen vandaag, hij zit zoooo lekker <3
Dat ik geluncht heb met verjaardagscake van gisteren èn dat dochter een dutje van 2 uur heeft gedaan zonder 1 kik te geven!
De verjaardagskadootjes van mijn dochter die "100 beren leuk!" zijn. De ene kwam ik toevallig tegen.. Een minidisco van playmobil en blijkt in het echt NOG leuker dan ik al dacht. De ander is een zelfgemaakt schaapje waar ze zo blij mee is dat ze nog nauwelijks heeft losgelaten. Dochterlief zit op school, de kadootjes staan op tafel en de bank.. En ik geniet