Ik zag net een vliegtuigje vliegen met, ik dacht, reclame. Toen hij dichterbij kwam, zag ik dat er '*NAAM* ♥ WIL JE MET ME TROUWEN?' stond. Ik vond het zo leuk
Haha nee, was misschien handig geweest als ik dat erbij had gezet. Ik ben ruim 2 jaar geleden al ten huwelijk gevraagd en over 2 weken is het zo ver. Word ik óók heel blij van trouwens
In het kader van burendag: Ik ben heel blij met al mijn buren. Hele gezellige mensen, veel spontane feestjes en we hebben veel kindjes in dezelfde leeftijdscategorie. Lijkt me straks zo leuk als ze allemaal gezellig met elkaar aan het spelen zijn.
Mijn zoontje van 15 maanden. Voor het eerst op de kermis geweest. Hij vond er niks aan. Papa gooide ballen en won een Beertje Paddington voor hem. Dat gezichtje toen hij die beer in handen kreeg en zelfs een zoentje gaf! Happy moment
Van mijn lieve dochter, die vandaag zo lief was, en uit zich zelf papa en mama een kusje gaf en later ineens uit het niets een knuffeltje! En dat is heel wat hoor, we moeten er vaak echt om vragen, en dat vertikt ze dan echt om te doen
Huis gepoetst, boodschappen klaar. Morgen nog een dweiltje over de vloer en de taart halen en nu uitgeblust op de bank. Meteen komen de poesjes lekker kroelen en spinnen... Heerlijk!
Vanmorgen met dochterlief van 13,5 maand en haar papa naar de kinderboerderij geweest. Mijn meisje ging voor het eerst i.p.v in de buggy lopend daar heen en naar de diertjes! Er ging een hele wereld voor haar open. Wat een druifiej toch he? Heb echt zitten genieten van ons gezinnetje van 3!! Bekijk bijlage 420010 Bekijk bijlage 420014
dat mijn kleine meisje meteen naar mij toe kruipt als ik smiddags thuis kom van mijn werken dat ze even wil knuffelen