Wat maakt jou heel jaloers?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lyst, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Blonde meiden!!!
    Hahaha slaat nergens op trouwens, ik was altijd blond en m'n man vind donker haar super staan bij mij.
    Maar zodra hij in de kroeg met een blondje praat kan ik dr wel wat aan doen hahaha.

En verder, mensen met veel geld kunnen mij jaloers maken!!

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik ben jaloers op mensen wiens kinderen allemaal gezond zijn en op diegenen die lieve familie om zich heen hebben. Daar zouden wij zo al ons geld voor willen inruilen.....de werkelijk belangrijke dingen in het leven zijn niet met geld te koop, echt niet. :(:(:(

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Net als TS krijgen mijn man en ik ook weleens de vraag wanneer er kinderen komen. We zijn tenslotte ruim een jaar getrouwd nu. Dat zijn inderdaad geen leuke vragen. Mensen moeten daar eens wat voorzichtiger in worden, ze moesten eens weten. Dus kan ook best jaloers zijn als ik moeders zie met hun pasgeboren kind, dan denk ik: wanneer mag ik moeder worden?

En ik kan jaloers zijn op mensen die alles kunnen eten en slank blijven. Na alles wat ik eet voel ik me nog dikker...

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.191
    113
    Ik ben weleens jaloers op de energie van sommige mensen.
    Vanaf mn 16e heb ik last van chronische vermoeidheid. Ben nu 27.
    En ik baal er gewoon af en toe van dat ik amper energie heb voor dingen naast het zorgen voor mijn zoontje en mijn werk (16 uur). Vaak lig ik er ook al om 7 uur in s avonds en dan pak ik vaak zijn middagslaapje van 2 uur ook nog mee. Uitgaan, wat is dat?

Maar zo heeft iedereen wel wat. Kijk ik heb een prachtig kind en eentje op komst, een stabiele relatie en we kunnen elke maand rondkomen, en daar ben ik dan ook wel weer erg dankbaar voor.

5. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Even voor de duidelijkheid: Ik KLAAG niet, ik ben alleen af en toe jaloers, lol ;)

Ik ben ook een beetje jaloers op mensen die een heel leuke zus of broer hebben waarmee ze goed contact hebben
    Mijn zusje en ik kunnen absoluut niet met elkaar overweg (ligt vooral aan dat ze 'n pathalogische leugenaar is en alles doet om aandacht te krijgen, maar da's een ander verhaal), en dat vind ik best jammer.

Ik heb ook een beetje wat Mieke82 zei: Beetje jaloers op mensen die veel goede vrienden hebben, waarmee ze allemaal leuke gezellige dingen doen.
    Ik ben niet zo goed in het onderhouden van vriendschappen, en heb dus geen vrienden, hoe raar dat misschien ook mag klinken
    Dat mis ik af en toe best wel.

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Lyst, ik snap je jaloezie wel! Zeker als je zelf ook zo graag kindjes wil!

Ik ben niet zo jaloers eigenlijk. Maar ik kan wel eens jaloerzig zijn als ik weer eens zie dat ons nichtje voorgetrokken word op mijn kinderen. Dat alles aan haar leuk is (zelfs als ze huilt) en als mijn zoontje als vervelend gezien word.
    Ook vind ik het soms wel eens moeilijk dat mensen om mij heen wel een goede band met hun vaders hebben, en de mijne zo'n harteloze zak is!

Maar jaloezie in de relatie heb ik niet zo... Ja ik ben soms wel eens jaloers dat mijn vriend elke woensdag gaat bowlen met zijn team ter ontspanning en ik de tijd niet kan vinden om iets voor mezelf te doen...

7. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik ben jaloers op mensen die een hele warme band hebben met hun ouders. Ik ben jaloers op mensen die nooit ergens zelf voor hoeven werken en alles in hun geworpen krijgen. Of toch niet?? Ik weet het eigenlijk niet ;)

Oh ja, ik ben jaloers op iedereen die in 1 keer zwanger is en als ze dan ook nog binnen 2 weken in hun oude kleding passen zie ik helemaal groen ;)

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat noen om 11 uur al aan de kipnuggets zit en ik niet :x;)

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jaloers, wat is dat???;)

ben jaloers op iedereen die lekker alleen naar het schijthuis kan...ben jaloers op iedereen die lekker de deur uit kan lopen zonder eerst een uur bezig te zijn...ben jaloers op iedereen die lekker rustig zijn boodschappen kan doen..ben jaloers op iedereen waar het allemaal zo lekker gaat, familie, vrienden, veel geld heeft...

ach kan niet alles hebben, blijf hoop en dromen houden zo!;)

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben jaloers op mensen met veel vrienden, die veel gezellige dingen samen doen.
    Wij zijn 3 maanden geleden verhuisd ( 200 km. verder op ) en we kennen hier eigelijk niemand, op mijn familie na.
    En omdat ik al 3 maanden erg ziek ben door de zwangerschap, kan ik niet echt contacten op doen. B.v. door gezellig te zwemmen.
    :(

11. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Jaloers... nee, niet echt. Of misschien... :p

Op gezinnen bij wie het vanzelfsprekend is dat papa gezond is, werkt en (ook financieel) zijn steentje bijdraagt. Mijn man is ziek, maar dat zie je niet aan hem (en trots als hij is, houdt-ie het ook voor zich)

Duss.. hier ook regelmatig de opmerkingen waarom wij niet eens lekker op vakantie gaan of de kapotte salontafel eens vervangen. Begrijp me goed, het lijkt me nog veel zwaarder om alleenstaande mama te zijn, maar dan WEET iedereen tenminste dat je het niet breed hebt.

12. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik ben jarloers op schoonouders die alleen nog oog hebben voor de kinderen die hun kleinkinderen hebben geschonken. (uitjes, sinterklaas vieren, barbequen ect.) en dat je dan van je schoonvader te horen krijgt dat wij dan ook maar kinderen moeten nemen:x

13. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ik ben jaloers op mensen die genoeg slaap en/of zelfs uit kunnen slapen.
    Laatst belde ik mijn vriendin om 10.30 uur(zij was net wakker en lag nog in bed) en zij vroeg of ik ook net wakker was....ja, euh...om 5.45 al en 2 x eruit vannacht voor de jongste...grrrr.

14. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    O'ja en ik ben jaloers dat ik vanwege de inkomsten niet kan stoppen met werken en thuisblijfmama kan zijn.
    Al is het maar voor 1 jaar.
    Ik ben het zoooo zat al het geregel, de moeheid van 2 kleine kinderen en een baan in de avonduren.
    O'ja en ik ben jaloers op mensen die geen sociale fobie zoals ik hebben.
    Zooo, dat was em geloof ik haha.

15. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Het enigste wat me jaloers maakt zijn mijn vriendinnen die in een zucht en scheet zwanger worden en ik ben al 33 en woon nog niet eens samen pfff. Tsja ik heb nogal een trage vent maar hij moet wel opschieten in 2010 ;)

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik ben jaloers op meiden die een goede relatie hebben met hun moeder. Ik kan me er niks bij voorstellen hoe het is om je moeder een keer een knuffel te kunnen geven of lekker samen te gaan winkelen.

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik ben jaloers op stellen waarbij alles voor de wind lijkt te gaan...

Maar ja, ieder huisje heeft zijn kruisje en wellicht denken andere mensen dat het bij ons ook allemaal vanzelf gaat...

18. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ow, wat herkenbaar!!
    Wij waren een tijdje terug bij een veldje (mijn zoontje, schoonmoeder en ik) komt er een vrouwtje naar me toe, hoe ver ben je?? Je bent zooo stralend zwanger...8)
    Toen ik antwoordde dat ik gewoon dik was, en dat ik zeker niet rokend in t gras lag als dat wel zo zou zijn..werd ze knalrood en droop ze af...

On topic
    Ik ben niet echt jaloers aangelegd, hooguit op die mensen die alles krijgen zonder er ooit moeite voor te doen..
    Aan de andere kant, deze mensen krijgen het ook ooit een keer voor de kiezen en weten dan niet wat ze moeten..

Ach, ik ben al met al tevreden!

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.816
    4.194
    113
    op dit moment ben ik jaloers op mensen met gezonde ouders. MIjn ouders zijn beide cronisch ziek en dat is als kind soms heel erg zwaar

Deel Deze Pagina