De titel zegt het al, stevige pedaalemmerzakken ... Waar vind je die? Ik had ze altijd bij de Aldi vandaan (x aantal zakken op rol), maar die heeft nu alleen nog van die bio zakken (1 rol geprobeerd, waardeloos) en dunnere met handvaten (die gebruiken we nu dan maar). Maar ik wil gewoon normale stevige zakken, zie ze echt nergens. Ligt dat aan mij of zijn ze er gewoon niet meer PS: zakken met deelname vind ik ook niet handig
Zag laatst stevige bij de wibra. Ze zijn wel iets groter (eigenlijk alleen in de lengte) dan de normale pedaalemmerzakken.
Propsac huisvuilzakken iig te koop bij ah. Hebben geen trekband, maar handvatten en zijn heel stevig.
Ik vind die van de Lidl het fijnste. Zijn ook iets groter en goede handvatten zodat je goed dicht kan knopen.
De grote pedaalemmer zit een gewone zwarte vuilniszak in. Dat wordt veel te zwaar voor zo'n dun zakje.
Bij de AH, werkt prima. Gebruik ze voor mijn luieremmer. Ze houden dus met gemak een stuk of 15 luiers. Voor onze grote prullenbak gebruiken wij komo, daar kan geen andere zak tegen op.