Ik ben op zoek naar wat inspiratie voor schoenen voor mijn vriend. Hij draagt in de winter leren veterschoenen maar in de zomer vind ik dat niks. Hij is zelf een ramp qua shoppen dus meestal zoek ik wat voor hem uit en dan kijkt hij of hij het ook mooi vindt. Ik zoek iets van sneakers, beetje casual, beetje sportief (mag ook een sportschoen zijn) en liefst in lichte kleuren of anders iets met blauw. Kom maar door!
Man heeft deze Nubbiks (niet mijn man op de foto). Ze hebben diverse modellen en kleuren. Bekijk bijlage 570964
Het liefste drasgt hij zijn nike air max. Maar heeft ook 2 all stars. Slippers. Hij heeft nog 8-10 soorten staan geen idee hoe wat of waar. Winter Timberlands, Jordans het meeste. Maar ook weer meer schoenen staan.
Tigers en Allstars, leren slippers op vakantie en ook nette schoenen tussendoor. Ligt aan zijn outfit
Adidas zomer. Winter Panama Jack. Tussendoor ook nette heren schoenen. Noem ze altijd punt schoenen haha
Mijn man draagt veel sneakers. Nu met het mooie weer veel zijn witte lacoste sneakers maar ook sneakers van nubikks antony morato en cruyf.
In de winter zwart leren Nike air max of nette zwarte veterschoenen (hij is docent, alles kan ) nu leren Reef slippers en blauwe o’neil slippers. Hij heeft ook sneakers van Gaastra en van PME, deze zijn beide wat netter/hipper.