Wat maakt jouw partner DE partner?

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 21 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    #41 MamaZijnIsDeBom, 22 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2019
    Mijn vriend kan enorm koppig zijn en heeft altijd gelijk... maar 1 ding vind hij erger als zijn ongelijk toe moeten geven... en dat is mij ongelukkig zien. Dan trekt hij alles uit de kast. Regelt weekendjes weg, koopt bloemen, zegt sorry, zet zijn boosheid aan de kant en komt me heel veel knuffelen. Dat vind ik echte liefde...

    Hij kan ook uren mijn hoofd kriebelen savonds op de bank. Gewoon omdat ik dat fijn vind. Als ik niet kan slapen en hij merkt dat (ik ga hem niet wakker maken uiteraard) dan blijft hij ook wakker om met me te kletsen tot ik weer moe genoeg ben om te slapen.

    Hij zorgt voor mijn twee dochters of het die van hem zijn. En kent daar geen grenzen in. Ouderavonden, paardrijles, huiswerk, emmers met kots... en als iemand zegt dat dat bijzonder is voelt hij zich oprecht beledigd. Want daarmee zegt diegene voor zijn gevoel dat het zijn dochters niet zijn.

    In het weekend maakt hij iedere morgen koffie! En komt dat op bed brengen. Eens heb ik de fout gemaakt om eerst het lepeltje aan te pakken en te roeren terwijl hij de koffie nog vast had. Dat wordt niet gewaardeerd.

    Toen we net gingen samen wonen trok hij bij mij in. Want ik had 2 kinderen die naar school moesten. En ook al had hij zijn eigen appartement nog 10 minuten van zijn werk, hij heeft anderhalf jaar anderhalf uur heen en anderhalf uur terug gereden naar kantoor. Nooit heeft hij een dag thuis geslapen, en hij heeft er nog nooit over gemopperd.

    Hij doet veel in het huishouden, onder andere de was! En hij maakt me nog steeds onwijs vaak aan het lachen. En ik hem!
     
    Rodaina, MyMiracle, Soullady en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Hommeltje

    Hommeltje Niet meer actief

    Dank je wel! Het is niet dat hij me echt bang maakt,nee ik ben bang van hem als ik weer wat uitgevreten heb. Maar ik denk dat elk person een hekel aan me heeft. Ik heb ttoaal geen inzicht in andere mensen. Zucht. Mijn man is er altijd voor me,ik heb spijt wat ik vanochtend schreef. Hij is 9 uur in het weekend elke keer met de trein en bus naar me toe gekomen. Daar moet je ook maar zin in hebben.
     
    MyMiracle en Frun vinden dit leuk.
  3. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.911
    1.188
    113
    Nederland
    Los van het feit dat hij enorm vergeetachtig is en rotzooi laat slingeren. Oh nee, dat moet in het andere topic:D

    • We liggen met veel dingen heel erg op één lijn, vooral m.b.t. de opvoeding van onze zoon. Vooral de normen en waarden die we hebben.
    • Hij kan me naar 12 jaar elke dag nog laten lachen!
    • Goede seks!
    • Neemt onze zoon regelmatig even ergens mee naar toe om mij een rust moment te gunnen, maar ook omdat hij 1 op 1 heel belangrijk vindt.
    • Ik kan 100% mezelf zijn en hij vindt me mooi zoals ik ben.
    • Hij is gewoon mijn soulmate!♡
     
    Frun vindt dit leuk.
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    #44 Iertje81, 23 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2019
    Omdat hij verschrikkelijk goed in bed is...
    En omdat we verschrikkelijk om elkaar kunnen lachen en we humor hebben die anderen niet begrijpen.
    Omdat hij nog fanatieker is dan ik in het huishouden en omdat hij me neemt zoals ik ben.
    Omdat we soms woorden kunnen hebben maar het net zo hard weer goedmaken omdat we allebei weten dat we nooit zonder elkaar zouden kunnen.
    En gewoon omdat hij lekker is;)
     
    MyMiracle vindt dit leuk.
  5. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Hij is naast mijn man ook gewoon mijn beste maatje. Hij kent me door en door, ziet het meteen als er wat is (soms bloedirritant haha).
    Hij is een geweldige betrokken vader, neemt veel van me over nu ik zwanger ben. Laat me dan ondanks zijn nachtdiensten liggen en staat op met onze dochter.
    En hij is gewoon een fantastisch persoon, al ziet hij dat zelf helaas niet altijd in. Zou willen dat hij zichzelf zag zoals ik hem zie (en vele andere met mij).
     
  6. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Hij is m'n allerbeste maatje, hebben dezelfde interesses, kunnen enorm gek doen met elkaar zonder je te moeten schamen, hebben ook echt vaak van die dingen die alleen wij begrijpen. Hij accepteert al m'n goede kanten en al m'n gebreken, dit laatste moet een hele kluif zijn aangezien ik dat zelf niet eens kan met m'n enorme rugzak. Verder is hij knap, lief, enorm grappig, zorgzaam en kijkt hij altijd uit naar de toekomst van ons. Ik houd zo ontzettend veel van hem!
     
  7. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Hij is m’n beste vriend en hij vindt al mijn Goofy dingen juist heel leuk. Plus het is een lekkerding :D
     
  8. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hij heeft echt alles wat ik leuk en belangrijk vind in een man. Hij is eerlijk, oprecht, lief (voor mij en mn zoon), super intelligent, heel erg galant (hij houdt nog steeds de deur van de auto voor me open na 1,5 jaar :D) hij doet altijd zn best het me naar de zin te maken, we kunnen uuuuren lang met elkaar praten over koetjes en kalfjes maar ook over dingen die er toe doen. Hij is speels en onderzoekend en komt altijd met weer de meest grappige uitvindingen aanzetten.
    We kunnen met elkaar maar ook zonder elkaar.
    Het is een hele goede vriend maar daarnaast vind ik hem ook mega aantrekkelijk.
     
  9. roever

    roever Niet meer actief

    Mijn partner en ik zijn dit jaar 9jaar samen.
    Hij is voor mij DE man van mij dromen/leven.

    Hij neemt me zoals ik ben (en ik ben in bepaalde vlakken totaaaaal niet makkelijk)
    Hij is heeeeel makkelijk waardoor we waarschijnlijk zo goed matchen en het met elkaar vol houden ;)

    Hij houdt van me, opgedirkt of niet.
    Ik voel me veilig bij hem!

    Ondertussen verwachten we ons derde kindje in augustus en....


    Lijkt het of ik niet meer gelukkig met hem ben?

    We proberen uiteraard hier samen uit te komen, maar valt helaas niet zo mee.... :(
     
  10. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Jij hebt echt de perfecte man aan de haak geslagen, maar niet alleen jij ook hij heeft de perfecte vrouw, want je spreekt zo liefdevol over hem dat hij ook wel heel veel geluk met jou moet hebben!
     
    MyMiracle en Evanesco vinden dit leuk.
  11. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    #51 IkbenTess, 23 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2019
    Mijn man is koppig en eigenwijs en meet vaak met twee maten. Maar hij aanbidt mij en ik hem. Hij neemt me zoals ik ben en steunt me waar hij kan. Hij is mijn beste vriend en houdt onvoorwaardelijk van mij. Hij maakt me aan het lachen, wil zoveel mogelijk genieten van onze zoons en geeft me alle ruimte om mijn leven te leiden zoals ik wil. Ik bof ontzettend met hem en prijs mezelf gelukkig <3
     
  12. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Zijn het niet gewoon je hormonsters?;)
     
  13. roever

    roever Niet meer actief


    Was dat maar waar.... :)
    Het loopt al langere tijd niet super super lekker.
    Gaat om allemaal kleine dingetjes.... waarvan partner zegt er aan te werken, 1x zn best doet en dan alles weer verwaterd.
    En bij mij is ondertussen de koek wel eens op...
    Maar....
    We zullen er voor blijven knokken!!!
    :) en hopen dat alles uiteindelijk op N pootjes terecht komt!
     
  14. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Moeilijk soms.. maar als het echt DE man voor jou is, dan zul je vast een manier vinden om er samen uit te komen:thumup:
     
  15. roever

    roever Niet meer actief


    Daar gaan we beiden ook absoluut van uit! :)


    Geniet allen van het lekkere weer vandaag!!! :D
     
  16. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Omdat hij zo heerlijk eigengereid en eigenwijs is. Grappig, ik zag net een topic "wat vind jij het irritantst aan je partner" en daarbij heb ik hetzelfde antwoord.

    Ik erger me dood aan zijn eigenwijsheid soms maar tegelijk maakt het hem wie hij is. Dat gezicht van hem als hij zegt "nee dat vind ik niet" met die pretlichtjes in zijn ogen, omdat hij weet dat ik dan meteen op de kast zit :roflmao:

    En onze zoon is precies zo
     
  17. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Omdat ik mezelf kan zijn bij hem en hij zich op zijn gemak voelt bij mij. Hij herhaalt regelmatig dat ik de enige ben die weet hoe hij echt is. We kunnen gerust een avondje naast elkaar zitten en verschillende dingen doen (ik tv en hij gamen), maar ook een avond gezellig doen. Ook weet hij hoe hij met mij moet omgaan en omgekeerd, want we zijn beide niet de gemakkelijkste personen. En we hebben dezelfde humor :D
     
  18. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.176
    499
    83
    Op de eerste date ben ik blijven slapen en nooit meer weggegaan. Mijn man heeft veel humor, doorzettingsvermogen en is er altijd voor me. Hij is een super lieve vader en de passie is er ook nog steeds na 9 jaar. Natuurlijk hebben we wel dipjes gehad en ook wel problemen. Maar ik zou absoluut niet zonder hem willen :)
     
  19. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat zijn dan de deingetjes?

    Hormonen zijn niet altijd goed voor je relatie. :(
     
  20. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hij accepteert mn temperament volle karakter. Laat me lekker kibbelen zonder dat hij wat terug zegt en t echte ruzie wordt hihi.

    Hij houdt mij letterlijk in de zwaarste situaties op de been. Zonder hem had ik niet kunnen leven met t feit ons kindje kwijt te zijn. Door hem heb ik de kracht gekregen, voor mn droom van een groot gezin te blijven vechten.

    Hij verzorgt me. Figuurlijk als in: hij werkt, ik mag heerlijk thuis zijn voor de kids, en hij helpt ook gewoon in t huishouden. Ook letterlijk: hij heeft me gedoucht, gevoed, getild enz toen ik niks kon door een nekhernia operatie.

    Ik zie er soms als een sloeber uit na een dag met de kids en zeker nu tijdens de zwangerschap, maar niemand laat me zo mooi voelen als hij doet.

    We kunnen grappen met elkaar, maar ook heerlijke discussies voeren.

    Hij kent me beter als ikzelf, en dat vind ik soms best moeilijk, maar ik leer daardoor veel van hem, om mezelf meer te accepteren en zelfvertouwen te hebben.

    Hij is de meest geweldige vader voor de kids die ik me kan wensen.
     

Deel Deze Pagina