Hallo dames, Iemand tips om tarwekiemolie niet zo vies te laten smaken...? Ik heb het even met een vinger geproefd maar dit is echt te vies om zo in te nemen.... Ik heb er heel wat voor over om zwanger te worden maar dit is toch wel echt vies hahah!
Nou ik zou dan toch echt de capsules gaan kopen, weet niet wat het vloeibare kost maar de capsules zijn niet zo duur. Jammer van het geld dan, beter dat dan elke dag iets met tegenzin naar binnen werken.
Ik neem het elke ochtend, 2 eetlepels in een bak yoghurt met een banaan of cruesli, proef er niet van en wel succes mee gehad nu helpt het mijn darmen op gang houdenm. Zou het iedereen aanraden!
Ik heb vandaag gewoon een eetlepel naar binnen gewerkt en dan maar snel wat drinken en een kauwgom haha.. Maar in yoghurt met cruesli zou ook nog kunnen ja! Neem jij twee eetlepels? En voor in de zwangerschap is het idd handig voor de stoelgang.. Mocht ik het toch niet meer trekken dan ga ik over op de capsules!
Ja 2 eetlepels scheen goed te zijn voor je doorbloeding en vitamine e. Ik zweer echt bij dat spul in yoghurt proef je niets meer, probeer maar!