ik wil graag een mooi (groot) kado voor mijn ouders kopen, ze hebben ons de laatste 5 jaar zo hard gesteund, na 5 k*t jaren, gaat het eindelijk de goede kant op (zonneschijn na alle regen) geen fotos want dat hebben ze genoeg (canvas etc) ik zit al te denken aan een weekendje weg geven. maar wil ook iets tastbaar geven
Tja dat is lastig zonder wat meer over je ouders te weten. Wat voor dingen genieten ze van? Hun trots? Wat is een lang gekoesterde droom? Zijn er vervelende dingen uit het verleden waar je een positieve draai aan kan geven? Hebben ze iets wat echt aan vervanging toe is? En natuurlijk wat is je budget? Iets persoonlijks is natuurlijk het beste kado.
echt een droom hebben ze niet meer (was een eigen camping) wel willen ze graag een eigen stacaravan, maar dat gaat me toch net iets te ver. echt een budget heb ik niet, maar denk dat 300 euro toch wel meer dan genoeg moet zijn. hun trots de kleinkinderen. mijn vader schildert, mijn moeder heeft niet echt hobby`s. ze hebben net nieuwe fietsen. ik vind het zelf ook erg moeilijk om wat te bedenken
Misschien een weekendje weg? En dan in dat weekendje een leuk sieraad geven, bijv. een ketting met de kleinkinderen? Of een armband?
Bongo bon? Heb je verschillende weekendjes weg bij. Dan geef je een tastbaar doosje waar de bon en boekje bij zit. Kun je er nog een leuks klein iets bij inpakken
Misschien idd een weekendje of midweekje weg. En dan iets waarbij ze de fietsen misschien mee kunnen nemen? En idd iets persoonlijks mbt de kleinkinderen zoals een sierraad. En natuurlijk een tekening ofzo van de kleinkinderen