Wat maakte je vandaag vreselijk aan het lachen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kat1981, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik weet niet of het wel grappig is als je er niet bij was:
    ik had een erg slechte dag,veel pijn gehad en redelijk wat tegenslagen
    s'avonds alle stress even loslaten en heerlijk geklust met manlief
    toen we klaar waren zaten we een beetje na te knuffelen en zegt mijn man doodernstig:morgen beter hé!beloofd?
    dus zei ik:was het zo slecht??
    hij bedoelde natuurlijk dat ik me beter moest voelen de volgende dag maar zijn timing was een beetje misplaatst :D

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Om onze zoon. Wij waren een pietenmasker aan het tekenen en uitknippen, toen we tot de conclusie kwamen dat het pietenmasker niet kindvriendelijk was!
    Daarop vond hij dit uit:

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn vriend weet vaak niet zo goed wat hij tegen onze baby moet zeggen. Daardoor gaat hij nogal vaak in de herhaling met 'hee ben jij aan het drinken? Ben jij aan het drinken? BEN JIJ AAN HET DRINKEN?' En dat zo'n 10 keer per dag; ik word er soms echt melig van, maar ik vind het anderzijds ook wel schattig...

Nou ja, ik gaf dus de baby de fles, hij begon weer: 'hee ben jij aan het drinken? Ben jij aan het drinken? BEN JIJ AAN HET DRINKEN?' en ik zei met een grote zware bulderstem terug: NEE, IK BEN AAN HET MINI-STECKEN, B*TCH!owel de baby als hij schrokken en moesten daarna lachen :D

Serieus, je kunt me nog steeds oprapen :)

4. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik ben een beelddenker en las een stukje in een (oude?) Libelle. Het ging over een vrouw die haar zoontje een kinderwinkelwagen had gegeven in de supermarkt. Dit kleine druktemakertje rent met wagen op haar af, raakt haar in haar knieholtes waarop zij pardoes met haar kont in het karretje beland... Klem...

Ik heb zelf ook zo'n opdonder en zag mezelf al zitten, de tranen liepen over mijn wangen. Arme vrouw!

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Om mijn man, als ik stiekummm een poepje laat.

Door mijn eiwitrijke dieet kan ik nogal stinken...:)

6. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Hier heerlijk lezen maakt mijn dag goed!

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mijn hond, die na het jatten van een bifiworstje wakker schrikt van d'r eigen stinkscheetjes:p.

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Mijn zoon tijdens het uitpakken van twee sinterklaasboeken.
    Ik"wat zit er in dat pakje, denk je?"
    Hij "Ja, dat zal een verrassing zijn!"

9. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant

Hahahaha, dat had die van mij ook zo kunnen zeggen.:D

Voor de GOT en BBT kijkers onder ons: :D

10. bloem3

bloem3 Actief lid

17 mrt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om mijn dochter die een poepbroek had. Toen ik klaar met haar was pakte ze een billendoekje, trok de kat zn staart omhoog en poetste zn gat even. De kat was er niet echt gecharmeerd van...

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Om de eerste aflevering van Sophie's web....

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hahaha! Die actie van je vriend.. briljant:D

13. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Mijn zoontje die zelf zijn plasluier van tafel pakte na het verschonen en hem weggooide

14. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Made my day!

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
  16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  17. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Niet vandaag maar afgelopen zondag.

Zondag op de terugweg moesten we stoppen om te tanken. 2 auto's voor ons staat toevallig 2 vrienden van ons ook te wachten. E. en F. Vriend wou ze even laten schrikken en sloop dichterbij. Het raam aan E's kant stond open ze die was samen met F. op de ipad een filmpje aan het bekijken. E. had mijn vriend trouwens niet zien aankomen. Toen ie ter hoogte van het raam was greep mijn vriend E bij zijn kleren en riep heel luid: (wel in het Frans) UITSTAPPEN DIT IS EEN CARJACKING!!!!!! Waarom E. heel het tankstation bij elkaar schreeuwde van de schrik! Gelukkig kon ie er wel achteraf om lachen...

Lang geleden dat ik nog zo gelachen had!

18. A2CA

A2CA Niet meer actief

Mijn dochter ( 23 maanden ) liet laatst een harde scheet. Kijkt ze verbaasd achter zich en zegt: wat woar det den noe? ( wat was dat dan nou ? )

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn vriendin en ik waren vanmiddag aan het sporten, ik stond even en zij was buikspieroefeningen aan het doen met zo'n apparaat. stap ik langs haar heen, val ik eerst over dat apparaat van haar heen, vraagt ze vervolgens of ik haar even kan helpen met haar oefening, val ik over haar knie, kregen we dus beiden de slappe lach, maar als zij dat heeft lacht ze net als ernie van sesamstraat: G-g-g-g-g-gh, :D dus ik ging zo ongeveeer gestrekt van het lachen.

20. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Ik zat vanmorgen om half 8 bij mijn collega in de auto.
    Die zei tegen mij joh ik heb geen tijd gehad om vanmorgen ontbijt te maken dus ik haal even wat bij de Turkse bakker.

Staan we twee minuten later in de winkel zegt de medewerker tegen mijn collega: U mag het zeggen.

Zegt mijn collega zeer opgewekt, maar bloedserieus: Nou doe mij maar een doner kebab kip met extra sambal.

De medewerker achter de balie trok echt een gezicht van WAAAT het is half 8 in de ochtend.

Toen begon mijn collega te lachen en vervolgens de medewerker en ik ook.

Het is heel flauw, maar kwam echt niet meer bij.
    Hoef vandaag gelijk geen buikspieroefeningen meer te doen vanwege de slappe lach.

Deel Deze Pagina