Wat maakte jou vandaag gelukkig/tevreden?

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mijn proef spraytan voor de bruiloft heel mooi bruin nu.
    Ik kan niet meer wachten bijna

2. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    - dat ik de zeldzame gelegenheid had om mee te tukken met mn kleintjes
    - dat mijn kleintjes heerlijk buiten hebben gespeeld
    - dat ik na elk hapje yoghurt een kusje van mn zoontje kreeg (hij is scheutig met knuffels maar niet met kusjes)
    - dat ik vandaag en de komende 5 dagen niks moet en de boel de boel kan laten
    - dat ik mn dakterras heb opgeruimd
    - dat ik met twee vriendinnen heb bijgekletst
    - dat mijn kindjes moesten lachen om de hond (die gewoon langs ze liep, niks bijzonders deed)
    - dat mijn dochtertje in haar autostoel zat te dansen op grease

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Avonddienst met een leerling en een stagiaire (leerling is een vaste medewerker en stagiare boventallig) en de meiden wilden allebei graag een unit zelf 'runnen' dus ik heb ze lekker laten gaan en was vliegende keep. En ze vonden het heel fijn dat ze die vrijheid kregen.
    Dus dat doet me dan goed!

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Een super lieve mail van mijn man op het moment dat ik er echt even doorheen zat....

De verbouwing voor de aanbouw en slaapkamer 2 oudste is begonnen..

Het zonnetje schijnt...

5. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    #45 MammieVanSammie, 5 jun 2015
    Laatst bewerkt: 5 jun 2015
    Fijn topic!
    Wat mij heel gelukkig maakt is dat ik nu 36 weken zwanger ben en het er sterk op lijkt dat ons meisje niet te vroeg geboren gaat worden!
    Verder had ik een lekkere dag waarbij ik in de ochtend zowaar eens in mijn uppie heb kunnen shoppen.
    Smiddags zoonlief met zijn nieuwe aquaplay laten spelen, ik heb enorm genoten van hoe blij hij er mee was.
    Daarnaast natuurlijk het fijne weer :)
    Tenslotte zit ons jongetje de afgelopen week niet zo lekker in zijn vel. Toen hij naar bed ging, ging hij enorm over de rooie. Dat maakt je juist niet blij natuurlijk, maar ik heb hem wel heel fijn kunnen troosten en knuffelen en hij is uiteindelijk in mijn armen in slaap gevallen. Zo'n lekker slapend jongetje is zo heerlijk. En hij rook ook nog een beetje naar zonnebrand.

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    Dat ik vanaf volgende week zaterdag werk hebbna vijf jaar thuis door auto ongeluk. En dus lekker paar uur van huis af ben en van me treiterende buurvrouw

Dolgelukkig

7. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Dat mn lieve mannetje😍 mij en mn zoon stond op te wachten met bloemen en snoep na 4 dagen 10 kilometer lopen (wandel4daagse). En ons vertelde supertrots op ons te zijn. Daar werd ik heel blij van😊

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dat ik thuisblijfmama mag zijn en met mijn 3 kindjes mag optrekken. Lekker wandelen naar het dorp, rondje weg op de fiets, buiten spelen. Heerlijk en vreselijk genieten!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat het weer ochtend is, die 3,5 uur slaap nemen we dan maar voor lief. :)

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het weer!! Heerlijk.

11. Pukske

Pukske Actief lid

6 aug 2014
    142
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat ik, ondanks dat ik de 40 weken al gepasseerd ben en dus nu echt ongeduldig afwacht, steeds dichter bij het moment kom dat ik eindelijk mag zien hoe mijn lieve man ons eerste kindje in zijn armen heeft.
    Alleen de gedachten aan dat moment doet me zoveel :)

12. carriebradshaw

carriebradshaw Actief lid

1 jul 2014
    147
    0
    0
    Copywriter
    Vlaams-Brabant
    De zon schijnt en dat jurkje waar ik toch serieus mijn buik voor moest intrekken drie maanden geleden past vandaag lekker losjes.

13. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Dat mijn baas wil gaan regelen dat ik voor de zomer niet meer hoef te werken :)

14. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    De glimlach op mijn dochter haar gezicht toen ze vanmorgen haar nieuwe hamster zag.

15. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Wat een fijne berichten! Het maakte mij zelfs gelukkig om ze terug te lezen haha.

Geen wonder dat Nederlandse moeders hoog scoren op de ranglijsten, ik zie uit de berichten enkel trotse moeders en dat is zo bijzonder.. :)

16. susy26

susy26 Niet meer actief

Succes met de laatste loodjes! Spannend!

Mij maakt vandaag gelukkig dat ik na 3 hele dagen werken nu lekker weer bij me mannekes ben, en lekker weekend heb! En vanavond papa weer thuis en lekker buiten eten saampies! Heerlijk! En natuurlijk het mooie weer!:)

17. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Dat vandaag niks moet en alles mag. Nog 2 dagen werken en dan heerlijk anderhalve week vakantie.

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat een leuk topic!
    Vandaag werd ik blij van mijn werk.. Ik moest met één van mijn bewoners naar het ziekenhuis, ze was heel erg bang omdat haar been in het gips moest.. Daarom daarna een ijsje voor haar gekocht, kreeg ik ineens een hele dikke kus op mijn wang...
    Daar werd ik nou BLIJ van!! :)

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat mij vandaag gelukkig maakte is natuurlijk het mooie weer en dat het mijn laatste werkdag voor de vakantie was.

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    dat ik zag hoe veel plezier mijn dochtertje had in haar zwembadje :)

Deel Deze Pagina