- dat ik de zeldzame gelegenheid had om mee te tukken met mn kleintjes - dat mijn kleintjes heerlijk buiten hebben gespeeld - dat ik na elk hapje yoghurt een kusje van mn zoontje kreeg (hij is scheutig met knuffels maar niet met kusjes) - dat ik vandaag en de komende 5 dagen niks moet en de boel de boel kan laten - dat ik mn dakterras heb opgeruimd - dat ik met twee vriendinnen heb bijgekletst - dat mijn kindjes moesten lachen om de hond (die gewoon langs ze liep, niks bijzonders deed) - dat mijn dochtertje in haar autostoel zat te dansen op grease
Avonddienst met een leerling en een stagiaire (leerling is een vaste medewerker en stagiare boventallig) en de meiden wilden allebei graag een unit zelf 'runnen' dus ik heb ze lekker laten gaan en was vliegende keep. En ze vonden het heel fijn dat ze die vrijheid kregen. Dus dat doet me dan goed!
Een super lieve mail van mijn man op het moment dat ik er echt even doorheen zat.... De verbouwing voor de aanbouw en slaapkamer 2 oudste is begonnen.. Het zonnetje schijnt...
Fijn topic! Wat mij heel gelukkig maakt is dat ik nu 36 weken zwanger ben en het er sterk op lijkt dat ons meisje niet te vroeg geboren gaat worden! Verder had ik een lekkere dag waarbij ik in de ochtend zowaar eens in mijn uppie heb kunnen shoppen. Smiddags zoonlief met zijn nieuwe aquaplay laten spelen, ik heb enorm genoten van hoe blij hij er mee was. Daarnaast natuurlijk het fijne weer Tenslotte zit ons jongetje de afgelopen week niet zo lekker in zijn vel. Toen hij naar bed ging, ging hij enorm over de rooie. Dat maakt je juist niet blij natuurlijk, maar ik heb hem wel heel fijn kunnen troosten en knuffelen en hij is uiteindelijk in mijn armen in slaap gevallen. Zo'n lekker slapend jongetje is zo heerlijk. En hij rook ook nog een beetje naar zonnebrand.
Dat ik vanaf volgende week zaterdag werk hebbna vijf jaar thuis door auto ongeluk. En dus lekker paar uur van huis af ben en van me treiterende buurvrouw Dolgelukkig
Dat mn lieve mannetje😍 mij en mn zoon stond op te wachten met bloemen en snoep na 4 dagen 10 kilometer lopen (wandel4daagse). En ons vertelde supertrots op ons te zijn. Daar werd ik heel blij van😊
Dat ik thuisblijfmama mag zijn en met mijn 3 kindjes mag optrekken. Lekker wandelen naar het dorp, rondje weg op de fiets, buiten spelen. Heerlijk en vreselijk genieten!
Dat ik, ondanks dat ik de 40 weken al gepasseerd ben en dus nu echt ongeduldig afwacht, steeds dichter bij het moment kom dat ik eindelijk mag zien hoe mijn lieve man ons eerste kindje in zijn armen heeft. Alleen de gedachten aan dat moment doet me zoveel
De zon schijnt en dat jurkje waar ik toch serieus mijn buik voor moest intrekken drie maanden geleden past vandaag lekker losjes.
Wat een fijne berichten! Het maakte mij zelfs gelukkig om ze terug te lezen haha. Geen wonder dat Nederlandse moeders hoog scoren op de ranglijsten, ik zie uit de berichten enkel trotse moeders en dat is zo bijzonder..
Succes met de laatste loodjes! Spannend! Mij maakt vandaag gelukkig dat ik na 3 hele dagen werken nu lekker weer bij me mannekes ben, en lekker weekend heb! En vanavond papa weer thuis en lekker buiten eten saampies! Heerlijk! En natuurlijk het mooie weer!
Wat een leuk topic! Vandaag werd ik blij van mijn werk.. Ik moest met één van mijn bewoners naar het ziekenhuis, ze was heel erg bang omdat haar been in het gips moest.. Daarom daarna een ijsje voor haar gekocht, kreeg ik ineens een hele dikke kus op mijn wang... Daar werd ik nou BLIJ van!!
Wat mij vandaag gelukkig maakte is natuurlijk het mooie weer en dat het mijn laatste werkdag voor de vakantie was.