Een watergevecht tijdens de bbq met zijn vijfen, allen zeiknat en we hadden buikpijn van het lachen. Super!
Na een ochtend werken, daarna boodschappen en wat huishoudelijke klusjes het badje opgezet voor dochter en er zelf naast gaan zitten in tuinstoel met mn (opgezwollen) voetjes in het koele water.. en hoe vrolijk ze in haar blote billen door de tuin danste toen mijn vriend en ik allebei met onze voeten in het water spetterden.
Mijn kinderen heerlijk met hun vriendjes in zee te zien spelen. Yess, wat is het toch heerlijk om zo dicht bij de zee te wonen (lees: 5 minuutjes fietsen).
Dat dl na een slechte nacht vanochtend toch supervrolijk wakker werd en lekker zat te babbelen in haar bedje. Ik sta dan altijd op de gang even te luisteren en genieten hoe mijn meisje daar tegen haar knuffeltjes aan het kletsen is. Zo vertederend! Dl krijgt steeds meer interesse in haar zusje, wil er nu ook heel graag bij zitten/liggen in de box en met haar knuffelen. Onze jongste vind dat geweldig en ligt dan continu te lachen. Mooi om te zien hoe dat zich ontwikkelt. Vandaag lag ze zeker een half uur lekker met haar zusje te knuffelen (onder toeziend oog van mama want alleen laten doe ik niet) en kusjes te geven, en ons kleine frummeltje lag breeduit te lachen en probeerde uit alle macht naar haar zus toe te rollen/draaien. Ik heb snel wat foto's gemaakt want ik stond bijna met tranen in m'n ogen zo lief was het Het enthousiasme van mijn dochter toen ze uit bed kwam en zag dat ik haar zwembadje had opgezet. Ze bleef maar heen en weer rennen, gillen tot ik de deur opendeed. Dat ongeremde vind ik prachtig, ze doet echt wat in haar opkomt en ik voel me elke dag dankbaar dat ik dit van dichtbij mee mag maken.
Dat we vandaag heerlijk in het zwembad lagen te dobberen met zn allen En dat zl naar me toe kwam om te knuffelen Het heerlijke weer vandaag
Haha ik vind dat ook altijd zo leuk om te zien. Doet me denken aan vroeger toen wij nog jong waren en de regendans deden
Ik heb vandaag mijn telefoon weer aangezet nadat hij een week in de rijst heeft gelegen omdat ik er toen ik hem net 4 dan had er een kop hete thee overheen haar gegooid. Ik vreesde het ergste, omdat ik ook best lang lees:8 uur) heb gewacht met hem in de rijst te leggen. Een de thee er helemaal in zat. Maarrrrrrr hij doet het nogg zo blij! Hoop dat die niet alsnog stuk gaat, omdat er toch nog ergens corrosie optreedt ofzo maar voor nu ben ik blij
Dat ons zoontje steeds meer dingen kan doen en steeds bewuster kan lachen. Een lach van hem maakt mijn hele dag weer goed
Dansles! We hebben een nieuw dansje geleerd en we hebben Bollywood kleding uitgekozen voor volgend jaar.
de kinderen heerlijk zien genieten van het weer en het spelen met water ! en mijn nieuw bestelde stofzuiger die morgen al geleverd word