Wat maakte jou vandaag gelukkig/tevreden?

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    M'n zoon die in de regenbui stond te dansen en gek te doen, heerlijk gezicht :D

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Een watergevecht tijdens de bbq met zijn vijfen, allen zeiknat en we hadden buikpijn van het lachen. Super!

3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.246
    2.364
    113
    Vrouw
    Na een ochtend werken, daarna boodschappen en wat huishoudelijke klusjes het badje opgezet voor dochter en er zelf naast gaan zitten in tuinstoel met mn (opgezwollen) voetjes in het koele water.. en hoe vrolijk ze in haar blote billen door de tuin danste toen mijn vriend en ik allebei met onze voeten in het water spetterden.

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dochter zien te genieten van het spetteren in het zwembad.

5. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mijn kinderen heerlijk met hun vriendjes in zee te zien spelen. Yess, wat is het toch heerlijk om zo dicht bij de zee te wonen (lees: 5 minuutjes fietsen).:)

6. julialove

julialove Actief lid

23 dec 2014
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat dl na een slechte nacht vanochtend toch supervrolijk wakker werd en lekker zat te babbelen in haar bedje. Ik sta dan altijd op de gang even te luisteren en genieten hoe mijn meisje daar tegen haar knuffeltjes aan het kletsen is. Zo vertederend!

Dl krijgt steeds meer interesse in haar zusje, wil er nu ook heel graag bij zitten/liggen in de box en met haar knuffelen. Onze jongste vind dat geweldig en ligt dan continu te lachen. Mooi om te zien hoe dat zich ontwikkelt. Vandaag lag ze zeker een half uur lekker met haar zusje te knuffelen (onder toeziend oog van mama ;) want alleen laten doe ik niet) en kusjes te geven, en ons kleine frummeltje lag breeduit te lachen en probeerde uit alle macht naar haar zus toe te rollen/draaien. Ik heb snel wat foto's gemaakt want ik stond bijna met tranen in m'n ogen zo lief was het :D

Het enthousiasme van mijn dochter toen ze uit bed kwam en zag dat ik haar zwembadje had opgezet. Ze bleef maar heen en weer rennen, gillen tot ik de deur opendeed. Dat ongeremde vind ik prachtig, ze doet echt wat in haar opkomt en ik voel me elke dag dankbaar dat ik dit van dichtbij mee mag maken.

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Dat we vandaag heerlijk in het zwembad lagen te dobberen met zn allen :)
    En dat zl naar me toe kwam om te knuffelen
    Het heerlijke weer vandaag

8. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Haha ik vind dat ook altijd zo leuk om te zien. Doet me denken aan vroeger toen wij nog jong waren en de regendans deden ;)

9. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Daar deed het mij inderdaad ook aan denken :D

10. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Vandaag is onze zoon geboren :)

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gefeliciteerd Banana. :D

12. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ik heb vandaag mijn telefoon weer aangezet nadat hij een week in de rijst heeft gelegen omdat ik er toen ik hem net 4 dan had er een kop hete thee overheen haar gegooid. Ik vreesde het ergste, omdat ik ook best lang lees:8 uur) heb gewacht met hem in de rijst te leggen. Een de thee er helemaal in zat. Maarrrrrrr hij doet het nogg:D zo blij! Hoop dat die niet alsnog stuk gaat, omdat er toch nog ergens corrosie optreedt ofzo maar voor nu ben ik blij

13. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Dat onze grote kanjer haar eerste avondvierdaagse heeft uitgelopen! Zo trots!!❤️

14. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Gefeliciteerd Banana!!

15. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

De grote zachte armen van mijn man om mij heen toen ik die even heel hard nodig had! Topmedicijn!!!

16. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Van mijn zoontje genietend in een zwembad met een vriendje😍 smelt!!

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat ons zoontje steeds meer dingen kan doen en steeds bewuster kan lachen.
    Een lach van hem maakt mijn hele dag weer goed :)

18. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Lekker genoten van mijn gezin en van het zonnetje!

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dansles!
    We hebben een nieuw dansje geleerd
    en we hebben Bollywood kleding uitgekozen voor volgend jaar.

20. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    de kinderen heerlijk zien genieten van het weer en het spelen met water ! en mijn nieuw bestelde stofzuiger die morgen al geleverd word :D

Deel Deze Pagina