Wat maakte jou vandaag gelukkig/tevreden?

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat ik vandaag een oude bekende tegenkwam en zij kon mij niet direct plaatsen maar toen dacht ze ineens aan die leuke vrouw van vorig jaar en dat ze me zo'n leuke uitstraling vond/vind hebben.
    Mooi compliment!

2. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Mijn beide jongens die zich heerlijk vermaakt hebben met hun waterspel. De oudste had al een zwenbroek aan en dat wilde ik ook bij de jongste doen maar toen waren zijn romper en korte broek al doorweekt....en hij keek zo blij terwijl hij met het water rondsmeet....ach, ik heb hem lekker zo gelaten :D

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

- Vandaag de allereerste brede lach die ik heb mogen ontvangen van mijn dochter;
    - Mijn zoon die vol verhalen terug kwam van de PSZ en vroeg of hij morgen weer mag (zoon is gek op de PSZ)
    - Vandaag gehoord van de KA dat dochter het super goed doet en ze zichzelf ondanks flesvoeding heel goed zelf regelt en zij exact kan aangeven wat ze wilt.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Daarnet een heerlijke ijscoupe op samen met mijn jongste schatje, beetje zitten kletsen en knuffelen ook. 😍

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    De vier poepluiers van mijn dochter..... Al 2 weken ellende gisteren een verdovende zalf van de huisarts gekregen en geen gehuil en pijn meer. Ik heb mijn blije meisje weer terug!! :D

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113

Dat kan ik me goed voorstellen! Wij zijn ook blij, als ze heeft gepoept
    (Sturen zelfs soms een foto van de drol door naar ml, haha)

7. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Mijn nieuwe jurk (vooral de achterkant) en vrolijke sportpakje... :D

8. Manque

Manque Niet meer actief

De koffie van zojuist smaakte me heel erg goed en mijn zoon heeft een mooie tekening gemaakt.

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Van harte gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Geniet van je lieve kleine engeltje :)

10. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Wow dit had ik ook paar weken gehad. Dochter was ernstig ziek en had al 2 weken geen grote boodschap gedaan. De dag dat ze het wel had gedaan was ik zo opgelucht en had het bijna van de daken afgeschreeuwd :p

11. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Mijn wasje wat heerlijk buiten in het zonnetje wappert.
    Het kapper bezoekje van vanmorgen, een een stuk minder/lichter haar in een leuk model. Het was zeer dringend nodig :p
    Mijn lieve mannetje die al vanaf 12 uur heerlijk ligt te slapen in zijn wiegje. Ik kan niet wachten tot ik hem straks weer hoor en zijn eerste lieve glimlachjes naar me toegeworpen krijg als hij mij boven de wieg ziet verschijnen!

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dat de ikea vandaag eindelijk (HALLELUJA)!!!!!! Na weeeeeken het gordijn wat we graag wouden hebben op de kamer van ons zoontje op voorraad hadden. Dat is een applausje waard 👏
    Knap dat ze daar meer dan een maand voor nodig hadden.

13. wachtend

wachtend Niet meer actief

Vandaag een paar mama/zoon uurtjes. Kleine meid bij papa achter gelaten en met zoon wezen zwemmen, ijsje eten en naar de visboer gegaan.
    Nu ligt zoon op bed en mama gaat ook nog even!

14. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik ben bezig met de voorbereiding van een gezellige barbecue. Van lekker eten verzinnen/maken en dat mensen genieten wat ik heb gemaakt... ja daar word ik gelukkig van. ^_^

15. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Mn man en dochter zijn samen met mn schoonmoeder naar Utrecht. Ik kan helaas niet mee (gaat lichamelijk niet echt super).
    Dus ben helemaal alleen thuis. En dat is stiekem best heel erg lekker!
    En op het moment dat ik net een pot n3n3 (muntthee) had gezet voor mezelf, ik ga zitten en schenk net in. Gaat de bel, staat daar een collegaatje van me met haar zoontje op de stoep.
    Omdat vandaag mn verlof is ingegaan, wilde ze graag een klein cadeautje brengen. Zo lief! Heerlijk samen thee gedronken en bijgekletst. Genieten!
    En nu even bijkomen 😓.

16. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Gezellig met mijn mannen de stad in geweest om uitgebreid te lunchen. Verder ben ik heel blij met mijn nieuwe broek. En natuurlijk is het gezellige barbecuen met de familie een geluksmoment :)

17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wat mij zo tevreden maakte vandaag was natuurlijk het zonnetje ;) maar ook gewoon dat mijn kindjes zo blij kunnen zijn met een simpel dagje weg naar het strand.

Had lekkere dingetjes mee genomen, we hebben een broodje gegeten en ze hebben de hele dag alleen maar gespeeld met het zand en de speelboot die op dit strandje stond.

Daar kan ik echt van genieten :D

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Vandaag maakte het mij erg gelukkig dat mijn man eens een keer zonder mopperen met mij mee ging naar winkels haha

19. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    ik ben gisteren ten huwelijk gevraagd, en dat nu een beetje het verwerken en rond het surfen, wauwwieeee ik ga trouwen

20. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Het lekkere weer. Heerlijke middag gehad bij de kinderboerderij met een leuke speeltuin. Klein heeft een geweldige middag gehad en we hebben daarna heerlijk genoten van een puntje appeltaart.

Deel Deze Pagina