Ik ben aan het nagenieten van 2 heerlijk zonnige dagen waarin de kinderen lekker hebben gespeeld in het zwembad en we gister gezellig de bbq aan hebben gehad. Op dit moment ben ik alleen thuis en geniet zelfs van de geluiden van de 2 feestjes van de buren waar de kinderen aan het meezingen zijn, de harde muziek, gewoon de blije geluiden van mensen die feest vieren
Gister: Het gezellige barbecuen met mijn kindjes, hun vriendje en zijn mama Het prachtige weer De blije koppies van mijn kindjes. Vandaag sowieso al het weer en de blije koppies. En vanavond gezellig 2 collegas op bezoek! En hopelijk bbq-en
Dat mijn schoonvader net tegen mij zei:" ik zie jou niet als een schoondochter, maar voor mij ben jij mijn eigen dochter" Wauw.. ik smelt nogsteeds betekend veel voor me
Wat mij vandaag gelukkig maakt: - heerlijk een lekkere luie zondag thuis - ik alle was in 1 keer kan draaien/drogen/opvouwen/opbergen zodat ik de rest van de week lekker niet meer hoef te wassen - heerlijk kan genieten van een klein kopje musli en yogurt hmmm
Dat ik gisteravond voor het eerst sinds een lange tijd weer eens samen met mijn vriend een avondje uit kon. Ik hecht er niet zoveel waarde aan om te gaan stappen ofzo dus ik ga niet echt de hort op, maar dit soort momentjes samen vind ik altijd zo fijn Zoon is lekker een nachtje bij oma en opa logeren en maakt daar momenteel het huis onveilig. Krijg af en toe een foto via whatsapp, straks daarnaartoe en dan bbqen met zijn allen. Broertje en vriendin komen ook, heb er zin in!
dat mijn lieve schat heel erg goed opweg is naar zindelijkheid. plast netjes op tijd op de wc. ♡
Mijn zoon kan sinds een dag zelf op de glijbaan, dus dat moesten we 100x herhalen vanochtend Verder heb ik zojuist een chocoladebroodje van de Lidl op. Lekkerrr!
Ik zit heerlijk op onze lounge set onder een groot zonnescherm, man en koffie naast me, katje bij m'n voeten. Genieten!
Dat ik met een lekker kopje thee op de bank zit, tuindeur open en mijn mannen om me heen. Puur geluk!
35 graden in het zonnetje tussen de palmboompjes op het ligbed en mn kindjes zijn lekker voor me aan het spelen in het zwembad In turkije😎😎😎
Genieten van een drukke baby in mn buik en een drukke peuter in het zwembad die met zn papa aan het stoeien is! Wat een blessing!