Ik wil graag binnenkort mijn mannetje verrassen met een nachtje in een hotel en 2 dagen heerlijk wandelen. Maar de beide honden wil ik dan wel graag mee hebben. De kinderen gaan een nachtje bij opa en oma slapen. Iemand een voorstel voor een leuk hotel waar honden welkom zijn?! En van waaruit we lekker kunnen wandelen...
Ik heb laatst toevallig Hotel Boschoord (van Fletcher) op Zoover bekeken, en daar stonden tig recensies over de bosrijke omgeving en ook een aantal waarin geschreven werd dat het zo fijn was dat honden welkom waren Fletcher is niet waanzinnig romantisch, maar voldoet in principe wel aan wat je zoekt
Ik weet niet hoe groot de honden zijn, maar hotel Meyer in Bergen accepteren ze in ieder geval 2 kleine hondjes (cavalier King charles spaniels), misschien kun je op de site wat info vinden?
Volgens mij zijn honden in alle fletcher hotels welkom. Wij hebben de hond een keer mee gehad naar Callantsoog. Ging prima!
Wij zijn 4 jaar geleden bij het Wapen van Marion in Oostvoorne geweest met de hond. Toen was het echt super geregeld daar. Hond mocht ook mee de brasserie in, dus toen wij 's avonds gingen eten kon ze gewoon mee ipv op de kamer te blijven en lag ze lekker op haar kleedje onder de tafel. Ik heb alleen net zitten kijken naar de reviews en wbt de bediening en het eten zijn de recente meningen niet echt positief.
Kleins wiesse in Duitsland! Heerlijk direct vanuit het hotel de bossen in wandelen. Heerlijk ontbijt/avond eten en zeer vriendelijk voor/tegen honden.
't is wel in B: Novotel in Ieper. Super goed hotel, heel gastvrij. Wij hadden een bongobon: honden toegelaten. Hond kreeg zelfs een speeltje toen we aankwamen De streek rond Ieper is heel mooi, ook heel gekend voor de WO I en nu volop in de kijker met de herdenking van 100 jaar Groote Oorlog. En moest je gaan: de last post is een absolute must! Ik heb hem toen jammer genoeg niet gezien (zoontje was pas 6m en sliep op dat moment).
Wij zijn ooit in renesse geweest. Hampshire - ArcHotel Zeeland Hadden een hotelkamer op de begane grond, je hoeft niet door het hotel naar je kamer, maar hebt gewoon een buiten deur. Met. Klein terrasje voor de deur. In restaurant hadden ze destijds een gedeelte waar de hond mee mocht als je ging ontbijten/ eten. Is ons zeer goed bevallen. Hebben veel op het strand gewandeld, moesten hier volgens mij wel met de auto naar toe.
Helaas weet ik dat een van de honden niet gewenst is in duitsland. En dat de meeste duitser de straat over steken als ik er loop met haar. En kinderen brullen direct "mutti mutti mutti ein kampfhund!!!" Leuke tips voor de rest thnx ga zeker even rond neuzen. Bossen hebben we thuis zat dus strand is wel eens leuk om heen te gaan. Zal morgen eens een beetje rond neuzen.