opperdepop is het boek van de albert heijn. Voor 8,99 heb ik het in de albert heijn gewoon gekocht. Erg mooi boek ook voor die prijs vond ik (mooie kaft ook enzo). Hoewel: bij mij stond er wel : aanbieding! Dus ik weet niet zeker wat de prijs dan normaal is...
In de meeste gevallen ligt dat ook aan moeders hoor volgens mij . Op een gegeven moment gaan alle kindjes alles in hun mond stoppen en vinden ze alles interessant wat jij hebt, of het nou eetbaar is of niet . Dus of dat dan het teken is dat ze er 'klaar' voor zijn? Dat geloof ik ook niet.. Maar oke, ik ben dus zelf ook met 4 maanden begonnen hoor. Achteraf heb ik weleens gedacht; pfff dat geklieder ! Had ik daar nog maar wat langer mee gewacht....
jeetje en ik me maar afvragen wat ik zal gaan geven... de kleine van jou kreeg dus al een heleboel met 4 maanden.absoluut niet slecht bedoeld. ik ga hier nu ook met groente hapjes beginnen.....lijkt me zo leuk!
FF offtopic: Ik wordt zoooooo gek van dat gedoe over BV.... als iemand met 4 maanden een potje wil geven ga dan niet gelijk lopen zeuren over BV enzo.... dat verhaal kennen we wel... het is vandaag het 4e topic wat ik lees waar zo wordt gereageerd... zo krijgen we echt een BVmaffia op het forum en je stimuleert het zo zeker niet! Ik geef ook BV ben er zeer trots op maar kan er niet tegen als er zo gerageerd word
Wij gaan met 5,5 maand over. We beginnen met wortel- en venkelpuree en vanaf 6,5 maanden met aardappel erdoor.
helemaal gelijk, ikzelf zeg het ook wel eens wat vaker maar heeft niet zoveel zin volgens mij... om moe van te worden he
Hier begonnen we inderdaad ook met potjes voor 4maand. Heeeeeeele kleine stukjes koek en als hij zelf al wat vast kan pakken is het ook geweldig leuk om hem een lange vinger te geven. want dit is gezonder dan de officiele baby koekjes. Maar ik bedenk me net dat er ook liga is voor kinderen van 4maand. Of een soepstengel zonder kruiden natuurlijk. Maar sucses in elk geval en vergeet niet het foto toestel als je dingen gaat proberen. Ze trekken heerlijke bekkies
Maar ik bedenk me net dat er ook liga is voor kinderen van 4maand. oei, dat werd al een keer vermeld.
Ik begrijp niet wat je bedoelt eerlijk gezegd. TS vreaagt wat anderen geven en een aantal geven aan alleen bv/melk. En 1 iemand gaf daar een toelichting bij. Lijkt me toch gewoon antwoord geven op de vraag?
Oh wat raar, ik dacht dat je pas mocht beginnen met ander voedsel dan melk als kindjes 6 maanden zijn? Dus dat mag al eerder?
@Noatje: Wat heeft dit nou met borstvoeding te maken? Het is gewoon een feit dat het beter is te wachten met bijvoeden tot zes maanden. (WHO richtlijn) Dit geldt zowel voor fles- als borstvoeding. Mijn eerste is groot gebracht met de fles en heeft alleen melk gedronken tot zes maanden. Mijn tweede dochtertje krijgt borstvoeding en ook zij zal alleen melk drinken tot de zes maanden. En als de TS vraagt 'wat mag de kleine zoal hebben met vier maanden/wat gaf jij aan jouw kleintje' kun je ook het antwoord alleen melk verwachten.
Toen ik zei alleen melk bedoelde ik geen bv hoor. Mijn zoontje kreeg flesvoeding, maar ook geen bijvoeding voor 6 maand. Oh nee, heel eerlijk, hij kreeg zijn eerste hapje met 5,5 maand.
Wij zijn net na de 4 maanden begonnen met een milde pap om van het lepeltje te leren eten en daarna met wat groentepotjes... Pas rond de 6 maanden ofzo en hij zijn groenten goed at zijn we fruit gaan proberen. Banaan vond hij zooo vies, is hij nog steeds geen fan van
dice is met 3 maand al begonnen hij greep me het brood uit me hand en stopte het in z'n mond en begon te sabbelen en hij pakte wat van youame af als ze bij hem zat dus van het cb mocht ik beginnen
Met 4 maanden kreeg Esmee wat rijstebloem door haar laatste flesje.. Vooral de vanille vond ze erg lekker! Groente/fruit hebben we nog eventjes mee gewacht..