Wij gaan vanavond weer frietjes van de snackbar eten en ik ben toch benieuwd wat jullie je kinderen als snack geven? knakworst vind ik zelf niets want die vel is zo hard kipnuggets doe ik nu meestal, maar vind ik toch best nog prijzig en zijn er veels te veel. (wij eten de rest dan wel op) Verder zou ik eigenlijk niets meer weten!
Hier krijgt ze dan een klein hapje van wat wij eten maar bestel niet iets voor haar apart. Als ik thuis friet bak doe ik ook wel kip of vis erbij.
Op die leeftijd kreeg ze dan alleen wat patatjes en bood ik daarnaast groente aan. Snacks duurde nog wel een tijdje.
Meestal kipnuggets en/of vietnamese loempiaatjes maar frikandel lust ie ook en knakworstjes ja (harde velletjes?) ...hij eet overigens alleen snacks, geen patat.
de oudste at pas met ruim 2 van de snackbar mee..alleen frietjes en dan wat appelmoes. Snacks eet ze pas vanaf 3,5 ofzo denk ik.
hier krijgt ons zoontje (14 mnd) een paar frietjes ofzo maar geen hele maaltijd, heb de vriezer altijd vol liggen met eten voor hem dus dat krijgt ie dan. heeft hij toch een gezonde en goede maaltijd gehad. zolang hij dit nog prima vind, vinden wij dit ook haha
Ik probeer ze hier ook voor af wat te geven en daarna frietjes. Groente ernaast werkt niet zo meer. Oudste kreeg ook pas later snack maar dat werkt bij de jongste niet. Zeker niet als het op vlees lijkt
Hier krijgt ze (ongezouten) frietjes, daarbij wat rauwkost en een hapje van mijn snack. Vaak eten wij frietjes bij zelfgemaakt stoofvlees, dan eet ze dus gewoon stoofvlees met frietjes. Oh en vaak appelmoes erbij.
Geen. Hij wil geen friet. En een hapje kipcorn van mij, daar haalt meneer ook zijn neus voor op. Dat gaan we uiteraard onthouden voor als hij ooit wel gaat 'zeuren' om friet en snacks
Hier eet ze wat frietjes en op het moment vaak een garnalenkroketje of visstick erbij! (dol op vis!) Maar soms ook een stuk frikadel of gewone kroket... Denk dat ze tot 2 jaar ongeveer eerst vooraf wat anders kreeg met groenten, of goed gevulde groentensoep vooraf. Dan daarna frietjes. Maar daar trapt ze nu niet meer in!
de enkele keer dat wij frietjes bij de friettent halen eet ze gewoon frietjes en snack van ons mee. Ik bestel niet voor haar apart en ze lust alles eigenlijk wel. Bamihap paar hapjes of een stukje kroket. Maar meestal bakken we gewoon thuis zelf frietjes en dan krijgt ze er broccoli en vlees of vis bij .. of salade.. net als wij ..
Dit. Mijn dochter is 15 mnd en daar ga ik echt nog niets apart voor bestellen. Paar frietjes na haar gewone eten vind ik meer dan zat.