joan of arcadia

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door jamejozie85, 6 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

iemand dit al gezien, het is een paar jaar terug eerst op zondag op rtl 4 uitgezonden, maar wordt nu herhaald op rtl 8

Joan of Arcadia gaat over een meisje, Joan Girardi (gespeeld door The Ring's Amber Tamblyn), die spreekt met God in de vorm van verschillende mensen, zoals kleine kinderen, tieners, oude vrouwen enz. Joan krijgt van God allerlei opdrachten, die meestal vreemd of tegenstrijdig zijn, maar resulteren in een positief einde.

De serie begint met de titelsong One of us van Joan Osborne, dat een grote hit was in Nederland en een nummer-één hit in Amerika.

Andere hoofdrollen zijn weggelegd voor Joe Mantegna en Mary Steenburgen als Joan's ouders, Jason Ritter (zoon van John Ritter) als haar invalide oudere broer, en Michael Welch als haar jongere broer.

Het eerste seizoen (2003-2004) was in Amerika één van de best bekeken series, maar het tweede seizoen werd stukken minder bekeken, hoewel de voortgaande goede kritieken. De serie werd daarom gestopt halverwege 2005.

2. Saaya

Saaya Niet meer actief

zeker een geweldige serie ;)

jammer dat ik er niet eerder achter kwam dat het weer op tv is :oops: dus heb al een paar afleveringen gemist

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    wel eens van gehoord...welke dagen word het uitgezonden?en hoelaat?

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

alle werkdagen
    rond 17.50 dacht ik.. op rtl8

Ik heb het op rtl 4 ook gekeken..

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    dank je Ranjeewha!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb alle uitzendingen gezien. In de eerste serie is het ook allemaal nog positief. In de 2e serie wordt het allemaal wat 'duisterder' / 'negatiever' het sfeertje rondom God zeg maar. Dat vond ik zelf ook wat minder kan ik me herinneren, maar het stopte heel plotseling. Erg jammer, want al met al vond ik het een mooie serie!

7. Saaya

Saaya Niet meer actief

ja, ik geloof niet dat ik ooit heb gezien hoe het nou afliep :(

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Nee het einde was voor mij ook erg vaag haha

9. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

jah ze hebben de stekker uit getrokken ,

Het eerste seizoen (2003-2004) was in Amerika één van de best bekeken series, maar het tweede seizoen werd stukken minder bekeken, hoewel de voortgaande goede kritieken. De serie werd daarom gestopt halverwege 2005.

heel jammer dus

Deel Deze Pagina