iemand dit al gezien, het is een paar jaar terug eerst op zondag op rtl 4 uitgezonden, maar wordt nu herhaald op rtl 8 Joan of Arcadia gaat over een meisje, Joan Girardi (gespeeld door The Ring's Amber Tamblyn), die spreekt met God in de vorm van verschillende mensen, zoals kleine kinderen, tieners, oude vrouwen enz. Joan krijgt van God allerlei opdrachten, die meestal vreemd of tegenstrijdig zijn, maar resulteren in een positief einde. De serie begint met de titelsong One of us van Joan Osborne, dat een grote hit was in Nederland en een nummer-één hit in Amerika. Andere hoofdrollen zijn weggelegd voor Joe Mantegna en Mary Steenburgen als Joan's ouders, Jason Ritter (zoon van John Ritter) als haar invalide oudere broer, en Michael Welch als haar jongere broer. Het eerste seizoen (2003-2004) was in Amerika één van de best bekeken series, maar het tweede seizoen werd stukken minder bekeken, hoewel de voortgaande goede kritieken. De serie werd daarom gestopt halverwege 2005.
zeker een geweldige serie jammer dat ik er niet eerder achter kwam dat het weer op tv is dus heb al een paar afleveringen gemist
ik heb alle uitzendingen gezien. In de eerste serie is het ook allemaal nog positief. In de 2e serie wordt het allemaal wat 'duisterder' / 'negatiever' het sfeertje rondom God zeg maar. Dat vond ik zelf ook wat minder kan ik me herinneren, maar het stopte heel plotseling. Erg jammer, want al met al vond ik het een mooie serie!
jah ze hebben de stekker uit getrokken , Het eerste seizoen (2003-2004) was in Amerika één van de best bekeken series, maar het tweede seizoen werd stukken minder bekeken, hoewel de voortgaande goede kritieken. De serie werd daarom gestopt halverwege 2005. heel jammer dus