Keano is nu bijna 9 maanden en hij krijgt 1 boterham per dag maar om die nou iedere dag te smeren met smeerkaas/leverworst is ook zo eentonig voor hem. Nou vroeg ik me af wat mogen ze eigenlijk nog meer op de boterham hebben? Liefs, misspuma
ik had laatst bij de appie bananenstroop gehaald, is ook weer eens iets anders. En jam kan ook. En als ze echt goed brood eten, mocht ik ook plakjes vleeswaren geven, zoals kipfilet (wel op het zoutgehalte letten bij vleeswaren)
Op die leeftijd gaf ik soms zelfs alleen wat boter er op maar vaak ook smeerkaas/smeerworst. Vanaf een jaar ben ik ook gestampte muisjes gaan geven of sandwichspread eigenlijk alles wel.
Joey kreeg toen hij 9 maanden was smeerkaas, smeerworst, appelstroop, gestampte muisjes, jam (D-light = zonder suiker). Inmiddels heeft hij ook al een keer nutella gehad, gekookte worst, kipfilet, ham en kaas. Los beleg kan ook prima, lastig alleen dat het steeds van de stukjes afvalt misschien Joey eet zelf, dus dan valt het er steeds vanaf Pindakaas krijgt hij ook wel eens, maar daar zou ik niet aan beginnen, Joey is niet allergisch, maar 9 maanden is wel te jong om dat uit te proberen denk ik! Hij eet ook wel eens een krentenbol met boter ipv een broodje met beleg. Meestal als ik wegga, die kannie makkelijk in de wagen opeten.
Kaas op brood is hier iig geen succes, Lotte is een echt kaasmonster en wil dan wel haar kaas maar niet het bammetje