Nog even over cola light; Kun je voor de grap eens op de zoetstof die erin zit: Aspartaam googelen. Wordt je niet echt vrolijk van. Bewezen of niet bewezen. Ik geloof dat 1 glaasje wijn dan nog minder kwaad kan. Maar ik drink allebei niet
voor mijn eigen gevoel blijf ik gewoon van alcohol af nu dronk ik voor mijn zwangerschap wel eens een wit wijntje maar niet te veel hoogstens een keer in de maand maar sinds mijn man en ik haden besloten dat we het wilde proberen om zwanger te raken, heb ik het afgezworen. sterker nog het smaakt me niet eens meer.
Oh maar wist je het dan nog niet? Brood is heel slecht voor je... en water... wat daar niet allemaal in zit!
hahahaha GO ELLEN! Ik ben het volkomen eens met degene die dat zegt "tsja als je gaat nadenken is alles slecht en kan je beter water en brood drinken/eten" NATUURLIJK moet je geen alcohol drinken, wat heb je trouwens aan 1 glaasje? Maar geen cola, ijsthee, thee, koffie, vruchtensappen (weten jullie wel hoeveel suikers hierin zitten?), red bull etc. etc. etc. Je kan ook doorslaan...... respect voor iedereen hoor! Maar zwanger zijn is geen ziekte, en natuurlijk moet je geen 4 liter cola per dag drinken.. maar das natuurlijk ook niet erg gezond als je niet zwanger bent!
mmmhh dan maar gewoon lekkere volle cola ......ik zie sowieso niet de meerwaarde van cola light .......
Oh, ik wel hoor... Anders groei ik dicht Maar drink wel de cola light caffeïne vrije variant (deed ik al voor de zwangerschap ivm slaapproblemen)!
Ik proef het verschil niet tussen verschillende cola's (Pepsi, Coca Cola, Aldi cola) maakt me niet uit dus drink altijd gewoon cola ligt hahah
Ik dronk die zooi al niet toen ik nog niet zwanger was Maar eh water en brood... ha ha er blijft na aspartaam en Red bull nog een wereld open hoor aan lekkere dingen. Ieder zijn ding.
Sowieso wordt je niet snel dik van drinken en suikers. In light zit 5x zoveel koolhydraten als in normale cola, en van koolhydraten wordt je dikker als van suiker. Ik zoek dat bericht wel even op
Nou in cola light zit: 0.2 cal, 0 eiwitten, 0 koolhydraten waarvan suikers 0, 0 vetten, 0 verzadigd vet 0 voedingsvezels en 0,01 natrium. of te wel in colalight zit niks.
Dan was het iets anders, het is landelijk bekend dat light dranken dikmakers zijn. In sommige delen van amerika is light zelfs verboden door de hoeveelheid aspartaam en fenylalanine, wat ontzettend slecht is voor je.