geschokken zwanger na sterilisatie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dustin, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dustin

Dustin Actief lid

4 jun 2016
    371
    42
    28
    NULL
    NULL
    de man van mijn zus is gesteriliseerd.
    mijn zus voelde zich al een week vreemd en ook had ze pijnlijke borsten. nu haar menstruatie ook uitbleef deed ze voor de zekerheid toch maar een test. en deze blijkt positief! het kindje is wel welkom al moeten ze wel erg wennen aan het idee.

ik heb geen idee wat ik met dit topic wil. ik denk gewoon even van me afschrijven.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oei wat heftig zeg! Hadden ze zijn sperma niet gecontroleerd een paar maanden na de ingreep? Ze zullen zeker de eersten niet zijn. Hier op het forum ook al eens voorgekomen. Fijn dat het kindje welkom is. Hebben ze meer kinderen? Gek hoor moeten ze ineens wel opnieuw beginnen! Toch gefeliciteerd en dit kindje is vast een prachtige aanvulling op jullie familie ❤

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Pff jeetje, ik denk dat ik persoonlijk dan ook erg zou schrikken, vooral omdat het 't laatste is wat je verwacht natuurlijk.

Inderdaad fijn dat ondanks dit het kindje wel welkom is, hopelijk zijn papa en mama de schrik snel te boven en kunnen ze (wellicht over een tijdje) er rustig van genieten. Inderdaad zoals Vlinder84 ook al aangeeft, ze zijn niet de enige waar het ook bij is overkomen.

Deel Deze Pagina