lekkende borsten vanaf wk 25

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silsil, 25 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik heb sinds een week dat er af en toe wat vocht uit mijn tepels komt als ik er toevallig aanzit, maar toen ik gisteravond wakker werd van een dutje op de bank was de hele voorkant van mijn shirt nat :$ moest echt even denken wat het kon zijn want ik had toch niet een glas drinken over me heen gekregen ofzo haha.

Zijn hier dames die dit herkennen?

2. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ja bij mij komt er ook vocht uit mijn tepels. Eerst kleurloos en nu gelig.

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja, bij de eerste vanaf 16w en bij tweede vanaf week 8 al

4. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Emlilo dat is vroeg! Hadden jullie ook van die grote natte plekken? Duurde dat de hele verdere zwangerschap? Sliepen jullie dan met bh?

Bedankt!

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb nu vanaf 12 weken af en toe een drupje en bij de eerste had ik vanaf week 20 zulke lekkages zoals jij beschrijft ;)

Ik heb er toen lillypadz voor aangeschaft en die vond ik echt ideaal tijdens de zwangerschap. Tijdens de bv periode lekte ik te erg en vond ik ze niet meer fijn. Ben toen over gegaan op gewone zoogcompressen.

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Herkenbaar bij de oudste vanaf week 20 en de jongste vanaf week 18.
    Vooral in de nacht hele drijfnatte pyjama's en bed.
    Ik ben toen gaan slapen met zoogcompressen en soms hielp dat zelfs niet haha.
    Bij de action heb je van die soort bh's van strech soort belvia voor een paar euro.
    Zonder beugel en weinig steun maar ideaal om een compres op zn plaats te houden.
    Ook in de eerste tijd na de geboorte veel gebruikt.
    Voordeel is dat je productie al wat op gang komt dus na de geboorte gelijk voeding.
    Ik vond dat ideaal.

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Jup al vanaf week 16 ofzo, terwijl dit mn eerste is...
    Ik slaap nu met zo'n sporttopje van h&m met zoogcompressen, zijn niet echt stevig namelijk als je ze iets groter koopt en zitten lekker! Ik werd echt gek van die natte plekken, had er ook last van als ik nog niet sliep namelijk.

8. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Hahaha bedankt ladies! Ik denk dat ik inderdaad maar aan de zoogcompressen ga.

9. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Heb er sinds 16 weken al last van.
    Moet er om denken dat ik naar m'n werk zoogcompressen in doe, wil geen natte vlekken in m'n shirt hebben dan haha

10. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    In het begin was het weinig, maar hoe verder in de zwangerschap, hoe erger het werd.
    Ik gebruikt zoogcompressen!

Deel Deze Pagina