Wat mag ik verwachten van sz en zw

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 18 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hier staat het erbij 😀

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Excuus verkeerde topic

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    even een update

De kinderen zijn er nog niet weer geweest, hij had dus aangegeven zijn verjaardag niet te vieren en dus hadden we niets gehaald en wat anders gepland op die dag.
    Gaat mijn zw onze kinderen dus de avond van te voren uitnodigen voor zijn verjaardag :):(, kinderen helemaal blij want hun waren wel uitgenodigd en wij lekker niet (tja voor een 6 en een 9 jarige is dat toch wel heel erg spannend)

De volgende dag dus verdrietige kinderen omdat ze dus niet konden gaan ,tja wij willen op zijn minst samen met de kinderen er naar toe zodat wij in kunnen grijpen (aangezien hun het dus niet doen) En we vonden zijn aanpak nu ook niet erg netjes.

Had ik nu vanmorgen een huilende schoonmoeder bij mijn staan (arm mens)
    Al 8 jaar lang komen mijn ouders, schoonmoeder, sz en zw eerste kerstdag bij ons eten. Een hoop werk voor ons maar wel altijd gezellig, mijn moeder maakt altijd een salade, mijn schoonmoeder helpt met de afwas. Maar van mijn sz en zw hoeven we niets te verwachten, die eten hun eten op en gaan dan weer weg. Dit jaar hebben wij aangegeven dat het ons dit jaar niet lukt (heb een beetje last van mijn MS) en of ze het erg vonden. Beide ouders vonden dat niet erg en regelden meteen even dat we eerste kerstdag bij mijn schoonmoeder gaan eten en tweede kerstdag met mijn ouders uit eten gaan.

Ja en wat flikken mijn sz en zw , die hebben mijn schoonmoeder dus verteld dat ze niet komen met de kerst, helemaal niet, geen koffie drinken, niet 's middags wat drinken en al helemaal niet om te eten, geen van beide kerstdagen want ze wilden gewoon thuis zijn bij de honden.

Nou mijn schoonmoeder en ik hebben lekker even staan huilen hierom, vind het zo gemeen van ze.

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    zo wat kinderachtig!!

Deel Deze Pagina