Naar Marco Borsato in oktober en Hoog Zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur76, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    hallo lady's

In oktober geeft Marco Borsato weer een aantal concerten.
    Ik wil daar dolgraag naar toe, maar in de week dat hij concerten geeft ben ik over de 32 weken.

Wat zouden jullie doen wel of niet gaan?

grtjes
    Fleur

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

volgens mij kan het niet zo heel veel kwaad.. en je leert je kind gelijk een goede muzieksmaak aan ;)
    het ligt er gewoon aan hoe je je dan voelt denk ik

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zou er wel voor zorgen dat ik een zit plaats heb en niet in de verdrukking kom te staan. Verder zou ik gewoon lekker gaan als je je goed voelt natuurlijk.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    En kijken of je niet te dicht bij boxen zit. Vanaf de helft van je zwangerschap wordt teveel concert herrie afgeraden. Vooral de basgeluiden zijn voor het kind heel hard en bonkend. Kan geen kwaad hoor, maar niet te dichtbij gaan zitten/staan.

5. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Ik zit met hetzelfde probleem; we lopen redelijk gelijk ! Ik baal ook zo, ben net lid van de fanclub en krijg dus 'voorrang' met het kopen van kaartjes. Heb ik eindelijk de kans om met m'n giegel vooraan te staan....dikke buik....mijn moeder wil dat we op de tribune gaan zitten. Maar ik beleef het dan niet zo als dat je tussen het publiek staat.
    Aan de andere kant wil ik het risico niet lopen dat ik het zwaar heb tegen die tijd en dan is zitten wel lekker !
    In ieder geval veel plezier bij Marco !

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik ben 2 jaar geleden geweest maar was pas 20 weken zwanger, ik had toen staan plaatsen maar zou nu toch kiezen voor zitten!

7. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Nu lijken staanplaatsen misschien wel heel aantrekkelijk (het het ís natuurlijk ook veel leuker!) maar geloof me, tegen die tijd wil je echt wel graag zitten! Een uur op je benen staan is al zwaar, laat staan een heel concert.

En inderdaad, andere tips zijn al gegeven; niet te dicht bij de boxen en zorg dat je niet geplet wordt door de menigte. Maar met zitplaatsen heb je deze dingen geloof ik ook niet echt.

Veel plezier voor als je besluit te gaan :)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik verplaats deze naar zwangerschap.
    Graag goed kijken waar je iets plaatst.
    Elmo

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Volgens mij kan het voor je kindje niet zoveel kwaad muv die opmerking over de boxen. Maar ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken om nu in zo'n horde mensen te staan.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als je je goed voelt, zou ik gaan,maar dan idd wel op een zitplek.

11. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    ik zou er niet aan moeten denken om met 32 weken nog naar een concert te gaan, zeker niet als je moet staan. Dus als je al beslist om wel te gaan pak dan echt zitplaatsen!

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik kan me alleen maar aansluiten bij degenen die net zo ver zijn als ik: ik zou er niet aan moeten denken... zeker niet staan... En als het erg warm is, ook niet zitten. Rug en bekken zijn nu toch wel erg gevoelig allemaal en ook ben ik gewoon erg snel uitgeput.
    Als je hartstikke fit bent maakt het niet uit waarschijnlijk, maar als je last krijg van je rug, vocht vast houden, een kindje wat veel op je blaas drukt, lijkt het me wat minder prettig. Maar het is zo moeilijk te voorspellen he..

13. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Tja ik ga met 32 weken naar een concert in Paradiso. er zijn maar een klein aantal zitplaatsen, maar anders ga ik gewoon op de grond zitten, genoeg mensen om me heen die me even weer omhoog kunnen helpen.
    Ik zie het tegen die tijd wel, hoe ik me voel enz.

14. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    hey meiden,

ik ben 18 oktober uitgerekent en vind het zo lullig van marco dat ie helemaal geen rekening met me houdt ;) Ik weet niet precies welke datum hij de concerten geeft, maar ik ben zelfs in staat om de gok nog te nemen . En ben ik (net) bevallen verkoop ik mijn kaartje toch gewoon weer ! Echte die hard fan he :)

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik had in juli heel graag naar het reunieconcert van Doe Maar gegaan, ben dan alleen 38 weken zwanger. Hoe ontzettend graag ik er ook heen zou gaan, sla ik het toch maar over en hoop dat ze over 5 jaar nog een keer optreden.
    Ik denk dat het voor het kindje geen kwaad kan, maar zelf hou ik het niet vol om daar een hele avond rond te hangen, zitplaats of niet.

16. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik ben nu 29 weken zwanger en vorige week naar n concert geweest, en ik had nergens last van , dus volgens mij kan het echt geen kwaad

17. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    IK WIL OOK ZOOOOOOOO GRAAG!

Ik ben dan al 36 weken dus het is voor mij te tricky...ik doe het dan ook niet....ik moet het helaas met de DVD doen dit jaar!

18. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    Ik denk wel dat ik kaarten ga bestellen. ik heb altijd tribune kaarten.
    en dan zie ik in oktober wel of het lukt of niet, kan ik ze altijd nog verkopen. Zijn genoeg Marco fans.

In september ga ik nog naar lionel Richie dan ben ik ongeveer 28 weken. Kan ik kijken of dat me goed is bevallen.

grtjes
    Fleur

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hier nog eentje die moet afhaken dit jaar! Ik ben 11 oktober uitgerekend, dus voor mij geen Marco dit keer.... 't is voor het eerst dat ik een concert van hem moet laten schieten, maar eerlijk, is eerlijk.... Ik heb het er MEER dan graag voor over ;) ....

20. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik denk dat het per persoon heel erg verschillend is wat je nog aan kan...
    Ik was bij de eerste kei fit, en had makkelijk naar een concert gekunt, maar deze zwangerschap gaat alles heel veel moeilijker...
    En zou ik het dus echt niet volhouden om te staan...

Ik ben 29 Mei uitgeteld, en ga 25 mei nog naar rene schuman en de drummer van Elvis Presley concert als de kleine nog niet geboren is.teminste..
    Mijn man organiseerd dat concert en ik wil er dus persee heen... Kan het niet missen...Ik laat me voor de deur afzetten, en ga lekker op een stoel zitten en na het concert brengt iemand me meteen weer naar huis....
    Familie zei al dadelijk begint de bevalling daar Live! hahahaha... Voor mijn man hoop ik van niet heeft er zo lang aan gewerkt en dan zou hij mee naar het ziekenhuis moeten!
    Mist hij het zelf nog...
    Allemaal veel plezier en geniet van de zwangerschap en van de muziek

Catheleine

Deel Deze Pagina