schimmelinfectie en mvm ?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door marloes22, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weet sinds een paar dagen dat ik hoogstwaarschijnlijk een schimmelinfectie heb!
    Heb de huisarts gebeld daarvoor en een zalfje en zo'n ei gekregen...

Nu spaar ik sindsdien niet voor mvm omdat ik eigenlijk dacht dat dat niet kon...
    Klopt dat ook ? Moet ik nu effe stoppen ?

2. mach86

mach86 Actief lid

weet ik niet, kan je niet bellen met je contactpersoon? Die weet het ongetwijfeld!

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Als je antibiotica krijgt moet je even stoppen, maar verder weet ik het niet. Ik zou even je instructrice bellen.

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Mag ik vragen wat voor een ei je hebt gehad? En welke creme? Ik ben er ook al vanaf week 4 mee aan t tobben en ben er dan weer een weekje vanaf en dan is het er weer gewoon. Het zit bij mij niet inwendig maar eromheen zeg maar.

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    je heb aantal soorten creme ervoor ik zou gewoon een andere vragen
    zo ei had ik ook gehad die is voor inwendig maar ik kon er niet tegen was er allergische voor kreeg er nog meer jeuk van werd er gek van
    de creme heeft bij mij altijd goed geholpen als jou die creme neit werkt even andere vragen denk dat die andere je dus veel beter ga helpen kan even neit op de naam komen

6. Zal vannavond effe kijken hoe het heet oke...
    ik heb trouwens voor zover ik weet ook echt eromheen ;)
    Balen maar hopelijk gaat het hiermee weg!

Dat ei was een kuur van 1 dag! Dat heb ik afgelopen vrijdag gedaan!
    Zaterdag ben ik begonnen met smeren en dat is een kuur van 14 dagen die je af moet maken!
    Die creme moet je ook echt inbrengen en dat gaat met applicator wel makkelijk maar als je zwanger bent mag je die niet gebruiken en moet je het zo dus doen... Dan is het moeilijk om het echt diep in te brengen hoor dus dan zit het er ook meer omheen.

sorry voor de uitleg maar misschien heb ej er iets aan :oops:

Trouwens je mag idd bij mvm gewoon mee doen als je een schimmelinfectie hebt!
    Behalve als je een antibiotica kuur hebt!

Deel Deze Pagina