Wat mag je als je in de ziektewet zit? En wanneer weer werken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1979, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bedoelde het niet kwaad hoor, maar ik vind het vreemd als je een vraag stelt maar niet eerst alles leest, grote kans natuurlijk dat die vraag allang beantwoord is ;)

En ja het is voor iedereen anders. Maar ben daarom wel benieuwd naar ervaringen want wij vinden het echt heel moeilijk. Nou ja mijn man vooral natuurlijk, maar hij wil niet te makkelijk te lang thuis blijven maar ook niet te snel weer gaan werken. Is fijn om een beetje voorbereid naar de bedrijfsarts te gaan. En fijn om bevestiging te krijgen dat je gewoon leuke dingen mag doen :)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gesprek met de bedrijfsarts was duidelijk. Eerst over 1,5 week even naar het werk voor een bakje koffie en gesprek, voor die tijd even kijken of het rijden ernaartoe lukt. Dan wat laten regelen voor thuiswerken, mijn man bedacht dat hij op zolder nog een monitor heeft dus dat kan gelukkig wel. Dan eens gaan kijken voor opbouwen, waarschijnlijk om de dag 2 uur. Maar goed dat is pas over een paar weken waarschijnlijk.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn man is gisteren voor het eerst gaan werken! Het ging zo goed thuis, dat een week nog thuis blijven eigenlijk belachelijk zou zijn ;). Hij werkt deze week 2 uurtjes (woensdag altijd vrij), volgende week 2 keer 2 uurtjes en 1 keer 4 uur (had al een dag vrij staan ivm vakantie). Verwacht wel dat het goed zal gaan. En de laatste week van de schoolvakantie (21 augustus) lekker een weekje weg!

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

5. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina