Ons mannetje is echt zomaar klaar met drinken. Vraag me ook af hoeveel cc hij dan binnen krijgt maar het kan nooit veel zijn. Ik denk dat hij hooguit aan iedere borst 1 minuut drinkt. Dat gezellige rustige drinken van een kwartier per borst is echt allang verleden tijd Hoelang drinkt jou kindje ongeveer aan de borst?
Hier is ze overdag ook binnen een of twee minuten klaar, 's nachts iets langer. Tsja het zal wel genoeg zijn anders liet ze het wel horen denk ik maar!
Zo dat is wel kort idd. Maar als ze er tevreden mee zijn, tja dan zal het wel goed zijn toch? Hier zitten we overdag op ongeveer in totaal 15 minuten per voeding en de ochtendvoeding vaak wat langer.
mijn zoontje is pas 4 weken en kan ook erg snel drinken. Hij doet soms maar 5 minuten over een borst. Deze voelt daarna wel leeg aan. Heb mijn zoontje ook al eens gewogen voor en na een voeding (op de keukenweegschaal met wat creativiteit) en toen kreeg hij ruim 100 cc binnen. Misschien een idee om dit ook eens te proberen. Ben benieuwd hoe vaak je kindje komt voor voeding.
Hier drinkt ze meestal ook maar 1-2 minuten. Nu soms wat langer maar 5 min. is dan nog erg lang. 's Avonds laat en 's nachts drinkt ze wat langer, 10 minuten denk ik.
3min. per borst, dus samen 6min. Maar vaak wilt hij ook maar 1 borst en dan is hij dus na 3min. alweer klaar. Hij doet dit al een tijdje en ik ben soms ook bezorgd of hij wel genoeg binnekrijgt. Maar hij is heel energiek en speels overdag en ziet er gezond uit, dus ik denk dat het wel genoeg is voor hem zo.
Overdag meestal een minuut of 10, 's morgens als hij net wakker is een minuut of 15. Moet er wel bij zeggen dat hij sinds een aantal weken mn tepel 'ondekt' heeft waardoor hij af en toe even stopt met drinken, zn hoofdje naar achteren gooit, strak naar mn tepel kijkt en er dan keihard met zn vingers inknijpt , erna drinkt hij weer rustig verder.