Wat mag je niet eten

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mii1989, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    idd gebruik gewoon je gezonde verstand en geniet! Dingen die je echt niet mag laten staan en de rest met mate. Dat is alleen maar goed voor je gewicht, dat neemt anders ook sneller toe dan je wil,,,,,,,,hope not tis time :D

Denk idd een heel pak stroopwafels niet handig is, maar 1 of 2 of 3 :D durf ik best aan.
    Als je heel veel kaneel eet kan t ook dodelijk zijn voor jezelf. Denk dan aan kilos in een paar uur.

Als zwangeren helemaal geen kaneel zouden mogen zou dat overal staan en zouden we heel veel niet mogen eten

2. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag je wel die sardientjes in blik met tomatensaus eten? heb ik vorige week gedaan namelijk:(

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Tuurlijk! Je mag bijna alles eten hoor!! En vis is hartstikke prima

4. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi,

hier ook even een vraagje. Ben er helemaal voor om 'gewoon normaal te doen' maar toch denk ik bij sommige dingen; hm is dat nou wel of niet goed. Ik ga straks een chocoloade taart maken (oke, niet gezond maar wel lekker en voor een verjaardag mag het he..) maar die maak ik wel met eieren, zou dat kwaad kunnen??

Ik hoor het graag

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik neem aan dat je hem nog in de oven bakt. Dan wordt het door en door verhit en dan kan het dus gerust. (zou best een stukje lusten;)) Geniet er lekker van straks.

6. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah, ja das natuurlijk waar hahah, nou dan gaan we er zeker van smullen! Thanx!

7. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik kan niet echt vinden of je hollandse garnalen mag eten, is dat hetzelfde als met gerookte zalm dat het voorverpakt niet mag en heel erg vers wel?

Deel Deze Pagina