wat mag je nu wel en wat mag je nu niet eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door La femme Nikita, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Oke, dan lijkt het me toch beter dat ik dat niet meer neem. Bedankt dat jullie me er op wezen, want daar had ik helemaal niet bij stilgestaan! Voortaan gewoon schepijs uit een bakje van de supermarkt!

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    cornetto's enzo zijn ook erg lekker hihi

3. Sanne1985

Mmmm ja cornetto's... Morgen maar even halen, haha :)

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

King Cone! Als je van softijs houdt, houd je hier ook van :p
    Ik houd niet van softijs maar heb me toch steeds trek in die King Cone!

Bekijk bijlage 82408

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    ziet er goed uit :)

6. Sanne1985

ZOW! Dat is wat je zegt een goed uitziend ijsje....:D

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Dames...

Kom ook nog even kijken, en wat een gezellige discussie, heb nu ook zin in een ijsje...
    Was dus van plan het softijs te laten staan, en misschien alleen nog maar een italiaans ijsje te nemen, maar ja, misschien is het idd. maar beter deze zomer voorverpakte ijsjes te nemen.

Verder zag ik idd. nog een vraagje voorbij komen dat me ook interesseerd.
    Als je dus bepaalde kazen en melk goed verhit kan het gewoon, dus ook een pizza quattro formaggi??

En hoe zien jullie dit met Spaghetti Carbonara??
    Zijn die eieren nog rauw of niet meer.
    Moet wel eerlijk zeggen dat die spaghetti bij ons thuis behoorlijk plakt want ik hou er niet van als het niet heet genoeg is.

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Pizza uit de diepvries kan sowieso. En ook als je het zelf zou maken met rauwmelkse kaas (beetje dure pizza, maar goed :) ), dan kan het ook omdat de kaas zo warm wordt dat het gaat koken (bubbelt) en dat dood de bacterien.

Weet eigenlijk niet hoe je spaghetti carbonara maakt :) Ik neem altijd uit een potje... haha... Uit een potje kan dus sowieso geen kwaad, want dat is bewerkt en niet meer rauw. Als je het zelf maakt dan neem ik eigenlijk aan dat je de eieren in de saus laat stollen? Als het nog heeft gekookt is het geen probleem.

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    caronara uit een een potje...dat ken ik dan weer niet, moet ik eens naar kijken.

de eieren worden eienlijk best wel hard.
    als de spaghetti klaar is, gooi ik er het mengsel van geklopte eieren, parmezaanse kaas en melk door, en meng dit dan nog voor een paar minuten, tot het goed heet is en lekker plakkerig.

Dus ik denk eigenlijk wel dat de eieren goed genoeg verhit zijn dan...

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Misschien nog even een paar minuutjes meer nu, maar als het goed heet wordt dan stolt het ei wel ja.

Deel Deze Pagina