zo bang dat het weer mis gaat dat ik er heel slecht van slaap.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door madelief78, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    hoi hoi,

ik heb in februari een ma gehad gevolgd door een currettage op 24/2. een erg vervelende ervaring zoals je zult begrijpen.
    nu ben ik alweer zwanger. heel snel. maar ik ben zo bang dat het mis gaat dat ik er 's nachts van wakker lig.
    Ik ben vanaf 3 uur 's nachts wakker en dan spookt er van alles door mijn hoofd. Voel ik mijn borsten wel genoeg enz.
    ik heb 10 mei mijn eerste echo met 7 wk en 2 dg. ik weet alleen niet of ik het zo vol ga houden. is het verstandig om om een nog vroegere echo te vragen? is het normaal dat ik mijn borsten soms heel erg voel , soms alleen mijn tepels zeer doen en soms helemaal niks voel , dat dit elkaar afwisselt en de ene dag de gevoeligheid in mijn borsten minder is dan de volgende dag?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het is normaal dat je je borsten soms wel en soms niet voelt. Probeer het los te laten. Het wel of niet hebben van symptomen of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt verder niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap.
    Ik zou niet om een nog vroegere echo vragen. Deze is echt al heel vroeg! Probeer geduld te hebben en vertrouwen in je eigen lichaam, gelukkig gaat het verreweg de meeste keren wel goed!

Mirjam

Deel Deze Pagina