Lieve meiden, Even een vraagje ik heb nu 2 weken last van zwangerschap symptomen. vorige week ben ik wel ongesteld geworden minder dan normaal maar al vraag je mij was het een bloeding ja het was een bloeding! dus ging er niet meer vanuit zwanger te zijn. Nu ben ik vandaag langs de huisarts gegaan omdat ik nog steeds last van mijn onderbuik blijf houden. Misselijk ben etc. Ik wilde dus een doorverwijzing naar de gyn om te kijken wat er aan de hand is. Daarentegen wilde zij liever eerst een inwendig onderzoek doen. Ik ben nu de derde dag na mijn NOD. En zij zei mijn eierstokken niet te kunnen voelen (dat zou een goed teken zijn dat er niks met mijn eierstokken is) maar wel dat mijn baarmoeder laag naar links legt en dat die week was. zij gaf mij aan dat dat kan wijzen op een zwangerschap of de stand van mijn cyclus. Heb net een test gedaan en die was negatief. Maar als ik op internet en hier op het forum etc lees dan is in deze week van je cyclus je baarmoeder nog hard etc. Dus dan klopt haar info toch niet? Ik ga haar vanmiddag weer bellen met hoe of wat maar iemand hier bekend mee?
Was de zwangerschapstest echt helemaal wit of was er een licht streepje te zien? Als dit niet het geval is, denk ik dat je niet zwanger bent, al hoop ik voor je dat je dat wel bent! Anders een bloedonderzoek eisen bij de dokter? Dan weet je het gelijk zeker! Succes!
Thanks voor je snelle antwoord. Ik dacht een streepje te zien maar ik denk dat ik hem misschien wel gewoon graag wilde zien. Ik ga denk ik ook een bloedonderzoek eisen. Want dit is toch apart?
Als dit je 3e nod is dan is het misschien wat vroeg om een bloedonderzoek te eisen... Weet je wanneer je ei is geweest? Als je een onregelmatige cyclus hebt kan het best zijn dat je ei iets later is gesprongen en dat het nu nog te vroeg is voor een test. Als je nu dacht iets te zien op de test dan kan je over 2 dagen nog eens testen. Dan zou ie wat duidelijker moeten zijn.
ik heb sowieso nooit de pil geslikt etc. en mijn NOD is ook geweest al was het minder maar wel echt bloeding. Dus dan ben ik sowieso toch nu aan mijn nieuwe cyclus begonnen? Overigens was ik op tijd met de bloeding. Ik vind het alleen apart dat zij dus zegt over die weke baarmoedermond etc terwijl na je NOD (zoals ik het lees op google fout fout fout weet het om te googlen) zou het hard moeten zijn nu
Vergeet niet dat ieder lijf anders is.. als jij nu zwanger zou zijn zou je nu dus de 5 weken ruim gepasseerd zijn en moet een zwangerschapstest positief uitslaan. Een bloedtest eisen vind ik ook een beetje vreemd. Sowieso eisen, zij is de arts, niet jij. Je huisarts heeft gekeken, je test is negatief.. je bent niet zwanger. Klinkt wat hard maar je word niet ineens wel zwanger als je een bloedtest gaat eisen.
Ik werd vanmorgen wakker en dacht eigenlijk hetzelfde. Die test zou positief uit moeten slaan dus had toen eigenlijk voor mijzelf ook besloten dat ik die bloedtest toch niet laat doen. De dokter heeft eigenlijk gewoon iets aangehaald wat voor mij een droom is op dit moment waardoor ik weer in de oh ik wil het zo graag modus ging. Maar inderdaad die bloedtest gaat mij niet verder helpen. Het blijft wel vreemd dat ik misselijk blijf... hoofdpijn en buikpijn heb en duizelig op momenten. Kan kotsen bijna van bepaalde luchtjes.. maar misschien zit er wel gewoon een virus onder de leden.
Zou fantastisch zijn als je toch zwanger blijkt. Ook omdat je zus laat positief testte toch? Maar die misselijkheid heb ik ook weleens gehad zonder zwanger te zijn. Dat kan dus wel...