Heeft nog iemand last van oprispingen na het eten Dit is echt vervelend - constant boeren en goed recht zetten anders heb ik het gevoel dat mijn eten in mijn keel blijft haken of terugkomt
Ik moet zeggen dat het nu iets minder geworden is. Toch ben ik nog steeds verplicht om rechtop te zitten na een maaltijd. Maar dat neem ik er graag bij.
ook al zit ik kaarsrecht dan nog helpt het niet..als k ga slapen dan heb ik weer last van maagzuur het doet pijn lijkt net of k elk moment in brand kan vliegen
Ik blijf voortaan gewoon 15 minuten rechtstaan als ik een vers geperst fruitsap heb gedronken of pas iets gegeten hebt. Anders heb ik onmiddelijk last van maagzuur
heb ik ook last van! graviscon mag je gewoon gebruiken en dat helpt ook nog! Tabletten helpen niet bij mij maar het vloeibare drankje werkt perfect!
ja die gebruikte iemand die ik ken ook..en het siroopje blijkt beter te helpen dan de kauwtabletten..k ga die dan ook aanschaffen..
Idd hier nog iemand die last heeft van brandend maagzuur vooral 's nachts. Gaviscon drank helpt wel. De tabletten bij mij ook eigenlijk niet. Wat ook wel even helpt is vanille vla eten na je avondeten.....