hihi idd een luxe het kan wel eens lekker zijn als je veel aan je hoofd hebt om even met een "simpele" taak bezig te zijn en te ontspannen, kan ik me wel iets bij voorstellen, das ook de reden dat ik poetsen niet erg vind, ik vind het met een lekker muziekje erbij enzo helemaal niet erg lekker bezig zijn zonder echt denkwerk zeg maar. Misschien scheelt het dat die man van mij sochteds om 4 uur vaak al weg is en rond etenstijd nog niet altijd terug is, das best een lange dag, het gebeurd dan ook regelmatig savonds dat ik iets aan het vertellen ben en ik gesnurk terugkrijg (is ie ineens weg haha) logisch hoor daar heb ik wel begrip voor.. hij komt vaak van buiten in een warm huis en dan is ie zo weg zegt ie altijd..
Als er hier een man zou zijn / toen er hier een man was, mag/mocht er echt niet door hem gekookt worden.. Vrouwen horen in de keuken, mannen niet! Geen idee waarom ik er zo over denk, want mijn vader maakte vroeger ook wel eens eten, maar in mijn keuken komt geen man.. De keuken is van mij! De was doe ik ook het liefst zelf.
hihi ik zie al zo'n bordje staan bij jouw keuken "verboden voor mannen, hier waakt de keukenprinses" LOL!!
Stofzuigen ! Als die stofzuigt vergeet hij de helft ,Dan doe ik het liever zelf en dan in 1 keer goed.
Oh ja! Dat is bij mij ook zo... NIET in de keuken als ik aan het koken ben. Hij heeft de neiging om in mijn potjes en pannetjes te gaan roeren, drie keer voorbij te lopen (we hebben een pijpela als keuken) of (horror!) de pannen onder mijn handen vandaan te halen voor afwas. Hij zo wel eens het halve eten weggegooid omdat hij dacht dat het snijafval was. Grrr... Maar ik kan wel zeggen dat hij niet in de keuken mag komen als ik aan het koken ben, hij doet toch (En toch is hij best lief, hoor)
Koken, hij word VET chagrijnig als hij maar denkt dat t aan gaat fikken. En gaat meteen friet bestellen. De was, alleen als ik vertel op hoeveel graden, maar uit zichzelf de was , nee, dan kan ik elke week de stad in om een nieuwe gardarobe uit te zoeken. Poetsen, och, daarachter kijkt de visite toch nooit?! Doe ik dus liever zelf.
Wat bekrompen, haha! "het enige recht van een vrouw is het aanrecht" zeker! Als je een vent zou hebben, die net zo goed kon koken als de mijne, zou je echt niet zoiets roepen hoor! Ik vind het heerlijk als er lekker voor me gekookt wordt! Pure verwennerij!
ooh, vriendlief kookt hier ook hoor en het is heeeeeeeeelijk om na een jaar of 25 wel eens lekker met je benen op de bank te kunnen hangen tijdens het koken (door iemand anders) en je dus alleen maar hoeft aan te schuiven.
De was (uit z'n eigen) Meestal doe ik het er al in, hij is eerder thuis dus hoeft hij alleen maar het bolletje te vullen en mij te bellen op welke graden die moet Rest doet en mag hij alles. Hij is overal wel een ster in envooral koken
koken! dat mag ie dus echt niet zijn vlees is altijd te rauw (dan komt het standaard smoesje dat hij het lekker vind zo) aardappels gaan ALTIJD fout. Hij weet nooit hoe hij kan zien dat iets gaar is, dus heb hem geleerd dat je bij aardappels even keertje moet prikken om te kijken of ze al zacht zijn. Nu eten we dus altijd puree als hij kookt hij prikt er zeker 50x in 'moet ze toch allemaal even controleren?' krijg ik dan te horen. en groente uit een potje kan je niet echt verkl*ten gelukkig haha. Wij maken begin van de week een lijstje met wat we die komende week gaan eten. En dan verzint hij op de dagen dat hij kookt dus altijd spaghetti of pizza en als er avg (aardappel vlees groente) op t menu staat dan eten we opeens patat op t laatste moment. (uiteindelijk kook ik alsnog hoor. dan is ie te moe, misselijk, nog geen honger enz enz) mannen
kmoet wel ff zeggen dat hij elke dag de vaatwasser doet, stofzuigen, de was, opruimen enz enz. Alleen de wc's doet hij niet. Niet omdat ie het vies werkje vind maar omdat ie er gewoonweg niet aan denkt...
mijn man is verwent denk ik hij hoeft nooit iets te doen... af en toe de vaatwasser maar meer niet.. vind het zelf veels teleuk
Ik zou mijn man daar ook wel mee willen verwennen maar na een 36 urige werkweek ben ik ook kapot en vind ik het huishouden echt niet leuk
ik ben perfectionist en weet van mezelf dat ik me ga ergeren aan de dingen die hij doet best erg... maar wel lekker dat jullie het samen doen omdat jij ook 36 uur werkt