De was houd ik liever 'voor mezelf' Tenminste, als ik de kleuren zo wil houden als ze bedoeld zijn Verder mag en doet hij alles! En hier is mijn man ook de 'keukenprins' heerlijk vind ik dat!
De mijne mag alles doen alleen irriteer ik me mateloos aan hoe hij handdoeken opvouwt! Er zit zo'n sierrandje aan en die vouwt hij altijd naar binnen, terwijl die gewoon aan de buitenkant kan zitten als hij ff de andere kant op vouwt op het laatst! Zeg er iedere keer wat van, maar hij lijkt het niet te snappen.
De was in de machine doen, want ik krijg geheid "witte" was met blauwe of roze vlekken (even vergeten de andere kleuren eruit te halen )
Mijn man mag alles wel doen hoor. Alleen hij roept nog wel eens dat hij iets "niet kan" en doet het dan niet. Dan doe ik het gewoon een paar keer voor en kan hij alsnog aan de bak...
De manier van was ophangen irriteert me wel het meest denk ik, volgens mij gooit ie het over de lijn heen en de mouwen zitten dan ook nog in het shirt bijvoorbeeld. Oh en met stofzuigen moet ik erbij zeggen dat het hele huis gedaan moet worden, hij is in staat alleen de woonkamer te doen Koken doet ie graag, ik minder graag en op dat tijdstip heb ik het lichamelijk ook wel vaak gehad dus dat komt mooi uit
Mijn man mag absoluut niet de was doen! Als het alleen zijn eigen kleren zijn.... prima maar niet die van mij! En hij hoeft niet te koken! Hij kan heerlijke eitjes of hamburgertjes bakken, maar een warme maaltijd is niet voor hem weggelegd. Voor de rest zorgt hij altijd dat de woonkamer in orde is! De rest houden we gewoon samen bij.
Op zich alles, al vouw ik liever zelf mn was op en hang ik het zelf op. Maar mijn man heeft sinds een tijdje de gewoonte ( aangezien hij praktisch alles moet overnemen ivm BI) om eerst naar me toe te gaan en vragen: 'Ik moet de wc schoonmaken, hoe wil je dat ik dat doe?' Echt super sinds hij dat ontdekt heeft! En hij vind t zelf ook werken omdat hij nooit meer commentaar krijgt omdat het op mijn manier gaat! en niet dat ik moeilijk ben, maar wel als je eerst de pot schoonmaakt en daarna het doekje op het aanrecht neerlegt Oh, wat wel grappig is, mijn man wist niet dat je vaatdoekjes kon wassen. Ze gingen hier ineens zo hard op dat ik er niets van snapte, tot ik er een in de vuilnisbak zag liggen
Hij mag van alles maar hij doet het niet Hij werkt 40 uur en ik ben thuis op wat schoonmaakadresjes na. Dus vindt het logisch dat ik het doe. Hij helpt me wel met de afwas en laat nit veel slingeren dat scheelt. Haalt vaak een stoffer onder de tafel door na het brood eten bijv. Ik zeg maar zo hij is het hoofd van het gezin en ik van het huishouden
Stofzuigen. Dat doe ik het liefst zelf. In het begin had ik het moeilijk als hij de was opvouwde en deed ik het allemaal terug opnieuw. Maar ik leer bij...
hier zijn ook de handdoeken een probleem, altijd heel breed opvouwen, zodat er precies, anderhalve handdoek naast elkaar past, daarom doe ik het liever zelf. Stofzuigen doet ie trouwens geregeld, of dweilen, andere klusjes doe ik.