Hallo meiden Voor ons is het alweer lang geleden dat we hebben gevlogen. Begin oktober gaan we voor 22 dagen vliegen naar Turkije met 2 kids. De oudste is 4 en de jongste is dan 9 maanden. Mag ik voor de oudste gewoon een drinkbeker meenemen...? Wat mag ik wel en niet meenemen het vliegtuig in voor de jongste? Tips en suggesties zijn welkom
Ten eerste gelden de beperkingen alleen voor vloeistoffen dus qua eten en andere dingen kun je meenemen wat je wil. Voor de jongste mag je de benodigde voeding meenemen al dan niet aangemaakt. Voor de oudste mag je officieel geen drinken meer meenemen. Mijn ervaring is dat ze over 1 beker water niet zo moeilijk doen, maar pakjes drinken gaan altijd linea recta de vuilnisbak in. Die moeite kun je je beter besparen.
Wij hebben afgelopen september lege flesjes (van water) meegenomen, en die op Schiphol achter de duoane gevuld . Bij ons in de rij werden ook bekers en flesjes water weg gegooid
niet te moelijk doen je kan ook flesje water in het toestel kopen tja het kost wat meer maar het is niet anders voor babys mag je alles meenemen duidelijk verpakt in doorzichtige tas voor je 4 jarige helaas niet meer maar die heeft neem ik aan ook geen fles of beker meer? appelsap water enz allemaal te koop
wij vliegen a.s. dinsdag met transavia maar er staat duidelijk op de site, dat je maar 100 ml van water/drinken mee mag nemen p.p voor baby;s mag je wel voor de rest van alles mee nemen maar dus ook maar 100 ml water. nu zou ons zoontje eerst in het vliegtuig een fles moeten (nu niet meer want hij drinkt m steeds niet op en was eigenlijk ook niet meer nodig, dus kan hij wat diksap drinken) maar anders hadden mijn man en ik beide een flesje mee genomen van 100ml en die in het vliegtuig dan samengevoegd en daar een fles van gemaakt volges mij moest het dan zo wat ik kon vinden op de site? en voor mn oudste neem ik ook een drinkbeker mee waar 100ml sap in zit wel vervelend voor de reis erna, 100ml is natuurlijk zo op, maar misschien in het vliegtuig nog een flesje water kopen, wat al gezegd is wel duurder maarja je moet wat. ik heb wel vanalles aan snoepdingentjes in mn tas zitten, ik hoop dat die wel mee mogen?? en mag je eigenlijk broodjes mee nemen oid? dat kon ik niet zo goed vinden eigenlijk iemand een idee?
Eten en dergelijke mag je voor eigen gebruik meenemen hoor. En voor je kleine mag je echt wel een fles van 200 ml meenemen hoor Fijne vakantie