Wij zijn onze koffers aan het pakken. En volgens mij hebben we alles.. Maar wie weet kom ik nog dingen tegen die wel handig zijn
Een EHBO-zakje? Anti-muggencrème en vooral ook iets voor als je gestoken bent Zakdoeken? (vergeet ik zelf de helft van de tijd) Een paar plastic zakken? Iets om de vuile was in te steken? Nagelknipper of een schaartje - niks zo onpraktisch als een gescheurde nagel die je niet kan afknippen / bijwerken Veel hangt ook af naar waar je trekt en voor hoe lang.
Weet niet hoe oud je kids zijn, maar ik vind een opblaasbaar aankleedkussen erg handig. En zonnehoedjes.
UV shirtje en zonnebrand voor de kleine, verder een EHBO setje, en ik heb altijd plakband, een permanent marker, oordopjes, neusspray, DEET, reistabletjes, zakmes/multitool, hoofdzaklampje en een pincet bij me. En als je gaat vliegen, pakken wij altijd onze kleren verspreid over de tassen in(ik rol altijd mijn kleren in 2 rollen, en iedere rol gaat in een aparte tas, en van mijn man gaat er dan bij en in iedere tas een toilet tas, dan heb je kleren als een van de twee tassen niet aankomt, heb dit gedaan bij verre reizen naar azie, met overstappen en risico's op verlies van bagage, omdat je daar als rubens vrouw met rondingen geen kleren kunt kopen)