Wat mag wel en niet? Kind (scheiding)

Discussion in 'De lounge' started by Pepee, May 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
  2. Pepee

Pepee Lid

Jan 24, 2016
    45
    1
    8
    NULL
    NULL
  3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    die huizen zijn heel erg afgeschermd. Is dan echt moeilijk om iemand te vinden. Ik zou gewoon eens bellen.

4. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Hoi, wat vreselijk heftig allemaal. Ik zou in ieder geval een het blijf van mijn lijf huis bellen. Daar zit professionele hulp en ben je goed beschermd.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wijkteam of veilig thuis wordt al ingeschakeld als de politie wordt ingeschakeld. Wanneer ze een melding krijgen van onenigheid in een woning waar ook kinderen wonen zijn ze dat verplicht te meldden.

Zie het niet als iets negatiefs, ze kunnen je ook helpen!!

6. Pepee

Pepee Lid

Jan 24, 2016
    45
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben net weer even in de woning , en zie dat al mijn persoonlijke brieven weg zijn post alles is verdwenen.
    Kan ik hier aangifte van doen of mag dit gewoon?

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ok even voor de duidelijkheid. Jij bent nu met je kind bij zijn familie? Wat ik zou doen is alles wat van jou is pakken wat je maar pakken kunt, je kleine ophalen als die niet bij je is en dan naar je ouders gaan als dit kan. Van daaruit ga je blijf van mijn lijf huis bellen. Zij weten precies wat te doen allemaal in dit soort situaties. Laat niet over je heen lopen en wees hier sterk in.
    Ik krijg meer het idee dat (als je idd bij zijn familie bent) ze het zo gaan spelen dat je daar straks mag 'oprotten' en zij de kleine bij zich houden onder het mom van rust en veiligheid voor hem.

Lientje1985 likes this.
  8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Pak je spullen en belt een blijf van mijn lijf huis op. Laat je niet ondersneeuwen en kom voor jezelf en je kindje op.

Lientje1985 likes this.
  9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Meestal meng ik me niet zo in zulke topics...maar wat ik nu lees....

Echt...ga naar een blijf van mijn lijf huis...daar zijn ze voor. Daar kun je hulp en rust krijgen.

Heel veel sterkte

10. Pepee

Pepee Lid

Jan 24, 2016
    45
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben ook echt heel erg bang, alleen schijnt het zo te zijn dat er echt een dreigende situatie moet zijn. ( half dood geslagen bijv) en dan moet ik dat ook nog zien te bewijzen.
    Je staat er gewoon alleen voor in deze situatie.

11. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

May 9, 2012
    2,715
    907
    113
    Ga naar een blijf van mijn lijf huis. Echt. Dat was de beste beslissing die mijn moeder ooit heeft gemaakt. En daar hoef je niet eerst half dood voor geslagen te worden. Volgens mij zijn die locaties ook geheim.

12. Lientje1985

Lientje1985 Bekend lid

Apr 18, 2016
    789
    5
    18
    Female
    NULL
    Limburg
    Als ik jou was zou ik maar heel gauw doen wat de meiden hierboven ook al aangeven.
    Van wat ik zo lees komt jouw man & zijn familie heel sneaky over en die gaan het zo spelen dat jij dalijk je kind kwijt bent, geloof me maar ....
    Denk dat je zoontje al genoeg ellende heeft gehad, pak hem op, pak zoveel mogelijk spullen bij elkaar en door naar een blijf van mijn lijf huis, niet te lang blijven kloten nu

13. esje1984

esje1984 Actief lid

Apr 12, 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam
    Meid ik heb het ook allemaal meegemaakt met mijn ex!

Ongelovelijk hoe vreselijk kinderachtig volwassen mannen kunnen worden tijdens een scheiding en totaal niet aan de kinderen denken! Ik kan er inmiddels boeken vol over schrijven!

Ik wens je heel veel sterkte!

14. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

Jan 27, 2017
    740
    209
    43

Precies dit!!!!

Share This Page