goedenavond dames, Morgen komt er bij mij voor t eerst een glazenwasser . Hij zeemt alles van buiten voor 12 euro per maand. Nu vraag ik me af... geef je dan ook nog een fooi?
No way. Maar ik ben dan ook niet erg tevreden. Andere glazenwasser kan niet, want ze hebben onderling de wijken verdeeld hier.
20 euro?! Heeft hij een gouden spons? Hier overigens ook geen fooi hoor, €11 per maand voor boven en beneden, voor en achter
Hier ook nooit. Ik geef alleen fooi in een restaurant als het eten en de bediening hoog boven verwachting was. Je betaald hem al voor zn dienst.
Hier t zelfde. €12 boven en beneden en dan een hele wijk met 1 emmer. Schoon is het niet maar ja ik ga ook niet zelf op een ladder staan
Hier wordt alleen de bovenverdieping gezeemd, eens per maand, voor 7 euro. Ik krijg ook geen fooi voor mijn werk, ben je mal... Hij staat altijd zo te schreeuwen op die ladder dat mijn jongste, die dan vaak op bed ligt, zich steeds de stuipen schrikt... Koffie krijgt hij van de buurvrouw.
Hangt ook van je huis af natuurlijk. Wij betalen 22 euro per keer (hij komt eens per 10 weken, is al heel wat vaker dan ik het vroeger in ons oude huis zelf deed ), maar wij hebben een enorm huis van 4 verdiepingen, met zo even snel geteld 21 ramen/raampartijen. Daar zijn ze met zijn tweeen wel even zoet mee natuurlijk.