Help! Vruchtbaarslijm tijdens decapeptyl en gonal-f

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door AstridDi, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik spuit nu sinds 29 oktober decapeptyl (ivm IVF).
    Dit doe ik dus al 19 dagen lang (vanavond is de 19e keer).
    Tevens spuit ik sinds afgelopen vrijdag Gonal-F, 225 eenheden per dag.
    Deze spuit ik in de ochtend, dus ik heb al 5x gespoten.

Ik merkte vanmiddag al iets vruchtbaar slijm op en net weer (behoorlijk was).
    Dit heb ik echt alleen als mijn eisprong eraan komt (vaak 1-2 dagen ervoor) en een dag (soms 2 dagen) na gemeenschap met mijn man.
    Echter heb ik dus nu geen gemeenschap gehad, dus is het echt vruchtbaar slijm.

Wat kan dit betekenen?? Bij mij gaan gelijk de alarmbellen rinkelen dat misschien de deca niet goed zijn werk doet, en de Gonal-F te goed zijn werk, en ben bang dat ik dus een dezer dagen een (of meerdere) eisprong(en) ga krijgen!
    Ik moet aanstaande vrijdag voor mijn eerste follikelmeting.

Bij 2 eerdere IVF pogingen (in 2003 en 2004) had ik aan 9 dagen gonal-f spuiten genoeg en kreeg ik daarna al de punctie (met meer dan 16 eitjes).
    Toen spoot ik dezelfde eenheden!

Moet ik nu contact opnemen met mijn fertiliteitsarts, of is dit slijm normaal tijdens een ivf poging.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oei, ik zou wel even contact opnemen met de arts. Denk dat die je wel gerust kan stellen of je even eerder kan laten komen om te kijken hoe of wat.

Verder weet ik niet echt wat je moet doen, gebruik zelf ook Gonal F, maar zelfs rond me eisrpong had ik geen vruchtbaar slijm...

Misschien weten andere meiden het. Ik duim voor je hoor :D

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Tijdens het spuiten van Lucrin en Puregon heb ik altijd heel veel afscheiding. Dit komt niet door een naderende eisprong, het is meer een reactie van je lichaam op de hormonen.

Deel Deze Pagina