Mijn zoontje van 10 maanden vertikt om zelf zijn drinkbeker vast te pakken en te drinken. Verder kan jij wel zelf eten enzo met een lepeltje, dus daar ligt het niet aan. Hoe stimuleer ik hem dit wel te gaan doen?
komt vanzelf mijn zoontje was een jaar geweest toen hij zelf de fles begon te pakken en beet te houden.
hier sluit ik me bij aan m'n dochter vond het lange tijd wel makkelijk, maar ineens, met een ander flesje/beker -dat wel- deed ze het zelf.
ik denk bij mezelf ; lekker belangrijk hij is pas 10 maanden dat komt vanzelf wel toch? tijd zat.. Je kan evt een nuby beker kopen zit een beetje tussen gewone fles en tuitbeker in.. (is ook zacht maar heeft het model van een tuitbeker) zeg maar een tussenstapje.. maareh ik zou het niet zo nauw nemen, komt vanzelf joh....
Mijn dochter drinkt wel uit haar tuitbeker zelf, maar eet nog lang niet met een lepeltje Ik ben al blij als ze haar bord een keer laat staan hahaha
Ohhhhh ik dacht al ik moet me zorgen gaan maken. Hihi. Nou ik blijf het maar proberen, maar hij vindt het vooral leuk om er ontzettend mee te smijten....
hey, Jamie drinkt nu pas zelf uit zijn flesje of beker! ik maakte me ook zorgen rond die leeftijd. zo van waarom doet hij het niet... maar hij was gewoon lui denk ik want zodra hij zijn fles is doet hij zijn mond open en zijn handen uit de weg zodat hij het zeker zelf niet moest doen nu doet hij het wel zelf maar ik moet nog wel beetje helpen hoor. eten doet hij nog niet zelf (geef ik hem de kans niet voor) mijn nicht heeft haar dochter dit te vroeg aan geleerd, zo kon het niet zelf... maar ze wou ook niet dat mama of papa het nog deed. met als gevolg dat ze niet veel meer at... af en toe wel banaantje met vorkje enzo... en brood eet hij zelf. maar zijn fruit en groentenpap doet mama nog wel even
Sophie is bijna 12 maanden maar zij eet niet zelf van een lepel en drinkt ook niet zelf uit een fles/beker, ze is gewoon erg lui. Het enige wat ze doet is met haar handen eten alleen wil ik dat niet want dat wordt zo een rommel Ik maak me ook geen zorgen hoor komt vanzelf