Wat make-up met je doet!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zo... mijn zelfvertrouwen heeft weer even een flinke boost gehad vandaag :)

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    jeetje wat een lelijkerds zeg. Behalve catherine zeta jones dan.

En die dove reclame, alles nep.

3. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Ja ze zouden het niet gek doen in nightmare on elmstreet of halloween. 8)

4. Niet meer actief

ik vindt catherina zeta jones een bloedmooie vrouw ZELFS zonder make up

en ieuw Jennifer is echt butt ugly BAH

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik vind het filmpje echt zoveel verschillen tonen! Idd wat make-up wel niet kan doen... Maar ik vind de foto's zonder make-up echt uitzien als alledaagse mensen! Vind er idd ook niks vreemds ofzo aan! Van sommige schrok ik wel omdat ik het niet verwacht had maar het ziet er veel natuurlijker uit!

6. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    De meeste foto's zijn natuurlijk ook verschrikkelijk gephotoshopped. Iig alle reklame foto's. Verloofde van een goede vriend van ons doet dat voor haar werk, ze vertelde wat ze allemaal wel niet fixt en lift... wow..

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hmm? ik vraag me af of er niet gefotoshopt is want die foto's zijn wel echt erg :confused:

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Behalve make-up is er idd ook gewerkt met belichting en fotoshop denk ik, hoor. Anders is dat verschil wel erg groot. Ik bedoel, als je een normale pasfoto van mij naast een bruidsfoto zet, dan zie je ook een behoorlijk verschil, maar niet zó mega groot hoor. Die vrouwen zijn niet meer dezelfde. Moet je eens bedenken in wat voor nepwereld we eigenlijk leven, pfff!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ga die filmpjes aan mijn vriend mailen, hij snapt nooit dat vrouwen op tv er in het echt niet zo uitzien. veel mannen denken ook dat ze door kleren heen de cupmaat van een vrouw kunnen raden. ze hebben geen idee wat make up, fotoshoppen en push up beha's kunnen doen. als ik dan tegen mijn vriend zeg dat een celeb helemaal gestyled is, noemt ie mij jaloers :confused:

10. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou bepaalde sterren zijn zonder make up echt wel heel anders en die foto's zijn niet nep volgens mij.
    Van Cameron Diaz is het bekend dat ze een slechte huid heeft.
    Het doet mij ergens wel weer goed ;) dan weet ik teminste dat ook grote sterren niet stralend mooi wakker worden haha :D

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wooow echt schrikken van sommigen beroemdheden zeg! Maarre... Idd.. Catarina blijft een prachtige vrouw.

Dat filmpje van Dove is super! Heb 'm meteen op mn hyves gezet.

Gr Otje

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo als ik dat zie kan ook ik model worden haha. en die jonge meiden zich maar uithongere en laten opereren om er zo goed uit te zien terwijl het eigenlijk gewoon onmogelijk is. als ze deze beelden nou is in de bladen zetten dan zijn er vast veel jonge meiden ineens zeer tevrede met zich zelfs want zeg nou zelf dit zijn gewoon normale mensen met veel geld en goede make-up. en ook wij kunnen met goede make-up een heel ander mens worden al ben ik zeer tevrede met mezlef naar deze beelden :)

13. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hihi, tis soms wel schrikken jah, als je het vergelijkt.
    Maar als je enkel de normale foto zou zien, zie je een vrij normale/alledaagse vrouw, vind ik dan.

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    volgens mij is het meer de fotobewerkingapparatuur dan de make up, want het zijn wel duidelijk geposeerde fotos.

tja en wie zegt niet dat de vlekkerige fotos niet ook wat bewerkt, en fletser en vlekkeriger gemaakt zijn.

en bij britney kan je beter zetten voor het drugsgebruik, en na het drugsgebruik.

maar ja, het is toch logisch dat hun er anders uit zien zonder make up.

15. Niet meer actief

nou vind dit een erg vertekend beeld..
    ze pakken ten eerste de overbelichte foto's , het haar in een model waarbij ze waarschijnlijk aan het sporten zijn..

wat je ziet is op de goede foto's EN een goede belichting, EN een goed zittend kapsel, die make-up erbij maakt niet veel verschil zie ik.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Catherina Zeta Jones ziet er inderdaad gewoon nog goed uit zonder make-up. Britney daarentegen zou ik denk ik niet opmerken als ze zo over de markt zou lopen in mijn woonplaats. Maar goed, als er zoveel foto's van je gemaakt worden, sta je er natuurlijk regelmatig niet altijd even piekfijn op.

17. Firella

Firella Actief lid

14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Haha het lijken net normale mensen........ :-k

Groetjes firella

18. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006