Wat maken jullie hier van?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door meissie86, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    #1 meissie86, 8 okt 2013
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
    Bekijk bijlage 353999

Wat maken jullie van deze testen?
    Links is de eerste (denk ik had ze niet echt op volgorde bewaard omdat ik hem nog zo licht vond.

De twee rechtse zijn van vandaag de laatste heb ik net gedaan.
    De derde van rechts is van gister middag/avond

is dat mijn ei geweest? Gister niet geklust ML was niet lekker.
    Zondag avond wel geklust. Zijn we goed bezig geweest of vanaaf nog een keer? FF geeft nog geen ei maar dat kan natuurlijk ook nog niet.

Ik had gister ook ineens pijn in mijn rug. Zomaar kwam dat. Wat kleine steekjes in mijn buik waren er ook. verder niet zo veel aandacht aan besteed want ik dacht het is nog te vroeg. Mijn slijm was wel wat kleverig. Niet echt heel veel.

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Gezien deze testen heb je nog geen eisprong gehad

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Nee allemaal negatief... Nog even doorgaan met testen, succes.

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Niet iedereen heeft knaltesten en die derde rechtse kan wel bij jou je ei zijn geweest.
    Ken iemand die had hem nog lichter als die en is toch echt wel zwanger.
    Je moet wel al een paar cyclussen hebben getest om erachter te komen hoe donker die van jou word.
    Als je vnvd het nog gezellig kan maken zit je wel goed als de derde van rechts toch je ei os geweest.

5. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Moeilijk te zeggen. Ik heb 1 ronde deze testen gebruikt en nooit weer. Wat onhandig. Als ik ze wel ga gebruiken ooit koop ik de cb testen.

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Bedankt meiden! Gister helaas niet gezellig geweest... denk ook niet dat het mijn ei was gezien mijn temp. We testen gewoon nog even door

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je korste cyclus was 32 dagen en dit was zo te zien ook eenmalig. De rest is 40 dagen of langer.

Gezien de lange cyclussen en je naar mijn mening nog negatieve ovutestjes denk ik dat je eisprong nog plaats moet vinden.

Gebaseerd op een cyclus van 40 dagen vindt je eisprong plaats tussen dag 22 en dag 30 van je cyclus. (Dit is met een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.)

8. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Zijn nog niet postitief jammer genoeg
    Ik heb ook een cyclus van 40 dagen en ik test ongeveer postitief op dag 26/27.
    Erg na he zo'n lange cyclus :(

Deel Deze Pagina