Hallo allemaal, Ik vroeg me af welke ovulatie-en zwangerschapstesten jullie gebruiken? Waar koop je die en hoe bevallen ze? Leek me nuttige informatie om bij elkaar te verzamelen. Zelf gebruik ik ovu testen van kruidvat. Verder ooit eens bij Sensitest ovu testen besteld van die dunne. Zwangerschapstesten heb ik nog niet in huis. Ben benieuwd naar jullie koopjes. Groetjes, Shanneke
hey ik gebruik de dipsticks (ovutest) van 123 thuistesten, ik vindt deze testen niet erg handig, ik heb al een paar dagen achter elkaar een bijna positieve test, en er verandert niks terwijl ik nu al op dag 19 zit dus me ei zou ik al gehad moeten hebben, ik test dus maar gewoon door de kruidvat ovu testen schijnen bij sommige niet goed te werken en zouden last hebben van valse streepjes... dit heb ik ergens op een forum hier gelezen. de zwangerschapstest van kruidvat is daarin tegen wel weer heel goed heel veel suc6 en ik hoop dat het gauw raak is bij je
Ik heb beide testjes van Zwanger&Kids gebruikt (online te bestellen). De dipsticks ovutestjes bevielen erg goed en de midstream zw-test (duidelijker dan de dipsticks). Succes!
Ovutesten: dipsticks van Zwanger & Kids Zwangerschapstesten: uiterst gevoelige midstream van zwanger & kids Na, vele merken te hebben geprobeerd, zijn bovenstaande mijn favoriet. succes!
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ken de genoemde testjes niet die genoemd worden. A.s. vrijdag ben ik in Den Bosch ik ga daar eens kijken. Zelf woon ik als Nederlandse in België en tis echt allemaal veel duurder hier Is er iemand die zijn testjes koopt bij Sensitest?
Ja hier bevallen de sensi testen iets beter als de zwanger&kids... Bestel ze gewoon online via hun site.