Piek ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pearll, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Hoi meiden,
    Wanneer denken jullie dat ik mijn ovulatiepiek heb gehad? Ikzelf denk dag 10 want ik had heel erg krampjes maar door de test van dag 12 ben ik toch weer onzeker geworden, misschien moet hij nog komen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,3 KB
      Weergaven:
      7
  2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dag 12 lijkt me..

3. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Echt waar? Pfff heb nu even dag 10 en 12 onder mekaar gelegd dan zien we ze wat beter

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      41 KB
      Weergaven:
      7
  4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hmz, ja zo lijken ze erg op elkaar. Naja als je rond die dagen hebt geklust, zit je iig goed.
    Reken voor de test de laatste dag, dan voorkom je te vroeg testen.

5. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ja precies maar mijn gyn ging uit van zondag of maandag mijn ovulatie en dan op dag 16 beginnen met de utrogestan. Daar maak ik mij een beetje zorgen om, ik wil niet te vroeg beginnen! Ik blijf in ieder geval nog doorklussen. Ik zou ook nog deze week op controle kunnen gaan maar weet niet of dat erg overdreven is? Ik woon in t buitenland en normaal gesproken krijg je 2 follikel metingen ik heb er 1 gehad en afgelopen donderdag een HSG.

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als je een dagje later begint met utrogestan, is het ook niet erg; het bevordert innesteling en het verlengt je luteale fase. Net na je eisprong heeft de eicel toch nog 5 a 7 dagen nodig om in de baarmoeder te komen, dus als je iets later begint, mist de eicel niet de hulp van utrogestan op de dagen dat het echt nodig is (bij en na innesteling.).

7. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Dus zal ik maar gewoon dag 16 beginnen met de utrogestan.
    Bij mijn vorige gyn moest ik 2 dagen na de ovitrelle beginnen, deze maand geen ovitrelle maar toch de ene gyn zegt direct na de eisprong de ander weer 4 dagen later, daar wordt je onzeker van!

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Gister langs de gyn geweest, follikel waarschijnlijk zondag avond gesprongen! Ze vond het ook gek dat ik nog steeds positief testen maar nu weet ik iig zeker dat mijn ei niet blijft hangen ofzo! Ben weer wat geruster!

Deel Deze Pagina