Wat voor kerstboom hebben jullie in huis? of krijgen jullie in huis? Hier dit jaar voor het eerst een nep kerstboom. Vorig jaar een echte gehad maar die was voor de kerst al kaal haha. Ik bleef aan het stofzuigen, dus nu een nepkerstboom.
Wij hebben dit jaar gekozen voor een ding wat voor boom moet doorgaan, maar het eigenlijk niet is. Normaal hebben we een grote nep boom, met rood en zilver. Maar dit jaar konden we hem nergens kwijt door de box en ik had er geen zin in om de hele dag mijn kleintje uit de boom te vissen, dus dan maar voor deze optie gekozen. En hij staat eigenlijk best leuk Is een heel smal ding, dus past mooi naast de bank, en de kleine kan er niet bij
Hier dit jaar helemaal niet. Heb en de plek er niet voor, en het geld niet.. en heb er eerlijk gezegd ook niet veel zin in Hou het lekker rustig bij wat lampjes en kaarsjes.
hier ook nep wegens allergie van ML maar heb me wel rotgezocht naar een boom die niet nep lijkt.. en daar ben ik in geslaagd.. maar het zal toch nooit helemaal echt zijn, je mist de geur, en de vallende naalden
Dit jaar geen, plaats te kort met de box maar madam D gaat me er ook in hangen. Ben opzoek naar iets zoals Biccy! Maar helaas nog neit gevonden
een nepperd jarenlang wel echte gehad en altijd geroepen dat er geen nepboom binnenkwam bij mij ... totdat we een hond kregen en ik ieder jaar tot juli overal de naalden nog vandaan haalde ... Dus een hele mooie en volle nepboom nu, en nu zie ik het voordeel er wel van in. Hij is veel regelmatiger, kan 'm heel mooi vol hangen zonder dat er gaten ontstaan, ik kan de achterkant weglaten, zodat ie mooi tegen de muur aan kan staan ...
Ik vind een echte boom veel mooier, maar dan moet hij wel écht recht en goed in vorm zijn. De afgelopen keren dacht ik een mooie uitgezocht te hebben, maar thuis bleek hij dan toch weer schots en scheef te zijn. Plus die naalden overal...en vooral met een klein kind dat er steeds aan zit... Dus sinds vorig jaar hebben wij weer een nepperd, waar de lichtjes al in zitten. Minder sfeervol, maar wel erg makkelijk met kinderen. Ik wil dit jaar wel een paar echte takken aan de muur hangen, met versiering. Dan ruiken we toch een beetje dennengeur in huis.
hier dit jaar een neppe waarschijnlijk. we zijn er nog niet helemaal overuit maar omdat hij in de hoek tussen de banken in komt zitten we dan met naalen op de bank en dat gaan in de bekleding zitten. vanavond maar een beslissen
Dat meen je niet! Word je dat dan niet spuugzat na een tijdje? Op 1 januari krijg ik het altijd al op mijn heupen...weg met die rotzooi.
neen hoor ik vind het juist heel gezellig haha die lichtjes enzo .. men man verklaard me ook zot hoor maar het stoort hem niet nu staat ie gezellig bij ons en in het jaar staat ie in de hoek naast men kast
Dit jaar voor het eerst een neppe helaas. Ik en dochter zijn allebei hardstikke allergisch. Maar had liever een echte gehad.