Banaan met schil en al op de bbq of in de oven. Als de schil helemaal zwart is (wel regelmatig keren), deze opensnijden met een mesje. Wat druppels likeur er over sprenkelen als je dat lekker vindt en bestrooien met poedersuiker. Daarna 'uitlepelen'. Jammie!
Ik zie genoeg lekkers...maar aangezien ik aan de lijn doe, moet het liefst iets gezonds zijn. Ik ga dus maar voor de smoothie, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht!
Of met hagelslag er overheen! Banaan eerst in de lengte met schil en al doorsnijden. Over de banaan de hagelslag, folie er omheen en in de oven!
wa ha die is echt geweldig hoe kom je erop! ik leg vaak een banaan op een lang schaaltje, beetje vla eronder, bolletje ijs erbij, dotje slagroom en vloeibare chocola of vlokken erover. Heerlijk! Of melk, ijs en banaan shaken bowl maken
Banaan, witte, pure en melkchocolade en speculaas, alles in stukjes, in de oven en weten met vanille ijs en slagroom!! Mmmm....
Je weet dat er bij het pureren van fruit enorm veel suikers vrij komen en je daardoor qua calorieen niet al te best uitkomt...? Dus ws kun je ook net zo goed iets anders uit dit rijtje maken
Mijn 'powerontbijt': Schaaltje yoghurt met daarin een schep honing, een banaan in plakjes en een handje walnoten...... heerlijk en daar kan ik een ochtend op teren!
Ik heb geen tips voor recepten, maar ik weet niet of je weet dat bananen enorm stoppen. Is misschien handig om over na te denken voor je ineens megaveel bananen gaat eten en straks het hele gezin last heeft van darmklachten Ik zou ze ook invriezen en voor af en toe gebruiken
nou ik denk dat wanneer je een banaan gewoon opeet dat het dezelfde hoeveelheid suiker bevat hoor..... haha